Жінці надійшов лист, але Укрпошта її не сповістила – у компанії пояснили, чому так сталось

Жінка виявила незадоволення через те, що Укрпошта не надає сповіщень про отримання рекомендованого листа. Вона вимушена самостійно відвідувати відділення, щоб отримати інформацію. Це зауваження клієнтка залишила 27 липня під постом компанії.

На її думку, їй надійшов лист, відправником якого виступає Генеральна дирекція Укрпошти. Проте жодного сповіщення про це з боку поштового оператора вона не отримала.

“Не принослять повідомлення на отримання рекомендованого листа, не телефонують про надходження, взагалі не інформують про надходження листа. Коли сама підходжу і запитую, чи був на моє ім’я лист, відповідають, що його вже підготували до повернення. Між іншим, відправником листа була Генеральна дирекція Укрпошти,” – скаржиться жінка.

Відповідь Укрпошти

Укрпошта відреагувала на коментар жінки, зазначивши, що якщо відправник вказав номер телефону одержувача, то смс-сповіщення надсилається автоматично.

“Якщо відправник включив номер телефону одержувача, смс-сповіщення генерується автоматично. Паперове сповіщення в такому разі не доставляється. Для уточнення деталей просимо надати трек-номер листа в приватних повідомленнях,” – зазначили в Укрпошті.

Жінка стверджує, що номер телефону був зазначений, але повідомлення так і не надійшло. Укрпошта пояснює це відсутністю паперового сповіщення в поштовій скриньці. Сповіщення автоматично генерується після прибуття листа до відділення, так само, як смс чи повідомлення на Viber.

Про рекомендований лист

Рекомендований лист/листівка пересилається рекомендованим порядком та містить трек-номер для відстеження. Як відправити: передати лист оператору у поштовому відділенні та, після оплати, отримати розрахунковий документ (чек) з трек-номером. За цим номером ви можете відстежити лист (на сайті Укрпошти, в мобільному додатку або через чат-бот у Messenger, Viber та Telegram). Рекомендовані листи Укрпошта видає особисто адресату під підпис або за довіреністю (доставляємо за адресою або видаємо у відділенні).

Які терміни пересилання рекомендованої письмової кореспонденції, листів і бандеролей з оголошеною цінністю, посилок?

Час, що встановлений для пересилання поштових відправлень від відділення, де прийнято відправлення, до відділення, звідки відбувається вручення (без урахування вихідних днів), становить:

  • 4 дні для доставки місцевих відправлень (поштові відправлення, що пересилаються в межах населенного пункту, а в сільській місцевості — в межах території, що обслуговується одним поштовим відділенням);
  • 5 днів для доставки відправлень в межах однієї області та між обласними центрами України;
  • 6 днів для доставки відправлень між районними центрами різних областей України;
  • 7 днів для доставки відправлень між іншими населеними пунктами різних областей України.

Як розшукати відправлений за кордон рекомендований лист?

Відправнику потрібно подати заяву про розшук листа, заповнивши онлайн-форму за посиланням та вибравши тему «Відправлення не надійшло/розшук» (якщо МПВ оформлене в Особистому кабінеті на сайті Укрпошти, звернення можна подати, зайшовши в меню відправлення і натиснувши кнопку «Онлайн-рекламація»). Заяву про розшук можна подати протягом шести місяців з моменту прийняття оператором поштового зв’язку поштового відправлення.