Клієнтка ПриватБанку втратила кошти, але страховка від шахрайства їй не допомогла – в чому справа

Жінка втратила гроші з рахунку через дії шахраїв. Хоча вона має страховку від шахрайства, ПриватБанк відмовив у поверненні коштів. Про цю ситуацію клієнтка повідомила 30 липня на Facebook.

Згідно зі словами жінки, з її рахунку були зняті кошти шахраями. Вона звернулася за допомогою до ПриватБанку, але отримала відмову.

“Ну що ж, таке неочікуване рішення. ПриватБанк відмовив у поверненні коштів, адже я сама знімала гроші з банкомата. Але чомусь не врахували, що шахраї перехопили мене на 3700 гривень. Я діяла за інструкцією ПриватБанку і навіть мала страховку – захист від шахрайства, яку я сплачувала. І що? Відмовили”, – ділиться жінка.

Коментар ПриватБанку

У відповіді ПриватБанку зазначено про помилку під час укладання договору. Також вказується, що страхова компанія має право відмовити в оформленні добровільного страхування на власний розсуд, окрім випадків, коли обов’язковість страхування визначена законом.

“Помилка створення договору. Нажаль, укладення договору відмовлено. Ви укладаєте договір добровільного страхування на типовій основі. Страхова компанія може відмовити в оформленні добровільного страхування за власним рішенням, окрім випадків, коли закон передбачає обов’язковість страхування”, – зазначається у відповіді ПриватБанку.

Послуга “Захист від шахрайства”

Послуга від ПриватБанку пропонує захист від різних видів шахрайства та швидке повернення грошей, вилучених злочинцями. Найрозповсюдженіші випадки шахрайства:

  • перекази на рахунки шахраїв під їхнім тиском;
  • телефонне шахрайство;
  • інтернет-шахрайство;
  • підробка веб-сайтів;
  • зняття коштів з викраденої або втраченій картки.

Умови

Вартість послуги становить 35 гривень. Страховий тариф – 0,840% від суми страхування. Споживач повинен ознайомитися перед укладанням договору страхування з наступною інформацією:

  • про виключення зі страхових випадків та підстави для відмови в страхових виплатах;
  • страхову суму за конкретним об’єктом страхування;
  • страховий ризик або страховий випадок;
  • порядок розрахунків та умови виплат.

Ця інформація доступна для ознайомлення в документах про стандартний страховий продукт та умови страхування, які можна знайти у розділі «Документи».

Де переглянути/завантажити оформлений договір страхування?

У Приват-24 перейдіть у меню «Сервіси – Страхування – Мої страховки», оберіть необхідний договір та натисніть «Завантажити договір».

Які випадки вважаються страховими?

  • Незаконне зняття готівки з карткового рахунку за допомогою підробленої чи викраденої платіжної картки.
  • Незаконна оплата з карткового рахунку у торгівельно-сервісній мережі за допомогою підробленої, втраченої чи викраденої платіжної картки.
  • Незаконна оплата/переказ в Інтернеті через підроблені сайти, шкідливе програмне забезпечення (фішинг, фармінг).
  • Незаконна оплата/переказ у системі Приват-24 при отриманні протиправного доступу до фінансового номера телефону.
  • Незаконна оплата/переказ або отримання готівки з карткового рахунку без присутності картки за умови протиправного доступу до фінансового номера телефону.
  • Телефонне шахрайство (вішинг).

Які винятки зі страхових випадків?

Винятки зі страхових випадків, а також підстави для відмови в страхових виплатах за продуктом «Захист від шахрайства», вказані в публічній частині договору та відповідних документах. З ними можна ознайомитися на сайтах страхових компаній у розділі «Документи». Приклади ситуацій, які не підлягають страхуванню:

  • здійснення переказу на картку за проханням близьких чи знайомих через соціальні мережі;
  • переклади чи оплати за товари/послуги, що реалізуються через соціальні мережі;
  • передача особистих даних чи даних картки з метою отримання обіцяних виграшів або допомоги.

Використання цих випадків можливе лише в разі наявності ознак телефонного шахрайства, тобто коли страхувальника обманули треті особи під час телефонної комунікації.

Що робити в разі настання страхової події?

  • Протягом 24 годин із моменту виявлення незаконної операції слід звернутися до банку за телефоном 3700 та повідомити про шахрайство.
  • Протягом 48 годин після виявлення незаконних дій потрібно звернутися до поліції із заявою.
  • Протягом 30 робочих днів надати документ, що підтверджує настання події (довідка з реєстру досудових розслідувань). Документ можна додати до створеної заявки на страхову подію в Приват-24 у меню «Сервіси» → «Страхування» → «Мої страховки» → «Страхові випадки» → вибір договору → «Завантажити документ».

Як швидко буде проведена виплата?

Страховик приймає рішення та здійснює страхову виплату у разі визнання випадку страховим або повідомляє про відмову у виплаті з обґрунтуванням підстави протягом 10 робочих днів із моменту отримання всіх необхідних документів згідно з договором. Цей строк може бути оформлений і подовжений за умовами договору.