Київський ТРЦ ЦУМ презентував свій власний fashion-бренд, відомий як BASIX. Цей бренд спеціалізується на одязі, взутті та аксесуарах, які виготовлені з якісних преміальних матеріалів. Ключовою концепцією BASIX є smart- та sport-casual стиль (сорочки, жакети, трикотаж тощо), що є сучасною інтерпретацією базового гардеробу. Ціни на продукцію бренду не можна назвати надто низькими, але водночас і не захмарними; це, скоріше, речі для столичної публіки, взагалі для людей із вишуканим смаком.
Про запуск нового бренду одягу, взуття та аксесуарів BASIX повідомляє Українська рада торгових центрів. Згідно з їхньою інформацією, бренд пропонує “сучасну інтерпретацію” базового гардеробу. Основні акценти – smart- та sport-casual: сорочки, жакети, трикотаж, денім, взуття, білизна та аксесуари. Більша частина одягу, виготовленого в Києві, буде відрізнятися мінімалістичним дизайном, що підходить для універсальних силуетів, та виготовляється з матеріалів високої якості.
“Колекції мають чисту візуальну естетику, включають гнучку розмірну сітку для чоловіків і жінок, а також створені з натуральних і функціональних матеріалів, таких як бавовна, лен, відзоха, вовна меріноса та кашемір,” – зазначили в УРТЦ.
Цікаво, що “ядро команди”, згідно з повідомленням, було сформовано на основі мудрості та досвіду ЦУМу. Це виключно київські дизайнери, баєри, логісти, маркетологи і технологи, які мають досвід роботи з міжнародними та українськими брендами. За стилістику колекції “весна-літо 2025” відповідає Тетяна Немченко.
Придбати одяг можна як у “очному” режимі – на першому-другому та третьому поверхах ТРЦ ЦУМ, так і онлайн. Інформатор зазирнув до каталогу на сайті: одяг виглядає досить стандартно, з простими силуетами й без особливих дизайнерських новацій. Ціна – не захмарна, але й вельми зниженою її не назвеш. Штани – джинси або класичні – матимуть вартість близько 5 тисяч гривень, тоді як сорочки або блузи обійдуться в 1,5-3 тисячі гривень.
Взуття також представлено у середньому ціновому діапазоні. Шкіряні зимові чоловічі черевики коштуватимуть 8-9 тисяч гривень, в той час як демісезонні шкіряні кеди – приблизно 5 тисяч гривень. Жіночі балетки та класичні туфлі на каблуках оцінюються в 6-6,5 тисяч гривень, а важкі зимові черевики з нубука коштують до 10 тисяч гривень.

Цікаво, що ЦУМ проводить експеримент, запроваджуючи власний бренд: такі рішення в сфері ТРЦ є доволі рідкісними. Тим не менш, пропоновані покупцям речі виглядають досить непримітно, хоча, можливо, і досить якісно. Ще одним “плюсом” для покупців є можливість похвалитися: мовляв, французький стиль, куплений у київському ЦУМі від бренду власного ТРЦ.
Як ізраїльтянин Керзнер придбав два знакові об’єкти у Києві, а молодь ледве не розтрощила ТРЦ Lavina Mall
Нагадаємо, у червні 2025 року Інформатор повідомляв про одну з найзначніших угод на ринку київської нерухомості: два важливі столичні об’єкти отримали нового власника. Ним став ізраїльський підприємець Офер Керзнер, який вже володіє комерційними об’єктами у столиці. Новий власник має намір провести модернізацію універмагу “Україна” та частини БЦ Леонардо.
Також ми згадували, що в Lavina Mall у Святошинському районі стався дивний інцидент за участі молоді. У вівторок, 24 червня 2025 року, вони вчинили бійку з поліцією, а потім намагалися виламати двері до одного з магазинів. За свідченнями очевидців, правоохоронці затримали кількох молодиків та доправили до відділку.