Тепер він разом з іншим флотом РФ: у Санкт-Петербурзі затонув буксир Капітан Ушаков

Уранці 9 серпня трапився надзвичайний інцидент біля причалу Балтійського заводу в Санкт-Петербурзі. Великий російський буксир “Капітан Ушаков” затонув. За попередніми даними, одне з відсіків судна було затоплено, що викликало значний крен, повідомляють російські ЗМІ.

Олександр Лебедєв, який очолює пресслужбу Балтійського заводу, зазначив журналістам, що перед цим судно почало нахилятися ще ввечері. Міські аварійні служби та технічний персонал заводу зробили все можливе, щоб врятувати судно, проте намагання виявилися безрезультатними.

“Протягом всієї ночі тривали спроби врятувати буксир. Підприємці заводу намагалися допомогти колегам, зупиняючи подальший крен,” – розповів Лебедєв.

Слідче управління на транспорті Західного міжрегіонального відділу Слідчого комітету Росії в своєму Telegram-каналі повідомило, що аварія сталася під час добудови судна. Через затоплення приміщення з допоміжними механізмами буксир пішов на дно.

Втрата флоту в Чорному та Середземному морях: що коїться із російськими суднами

У світлі недавніх подій варто згадати, що наприкінці 2024 року в Середземному морі поблизу Іспанії затонув російський суховантаж Ursa Major. На борту стався вибух, після якого виник крен і сталося затоплення. Це судно багато років використовувалося для перевезення вантажів на так званому “Сирійському експресі” – маршруті, що постачає російські військові сили в Сирії. Хоча аналітики вважали, що судно могло бути призначене для евакуації баз у Тартусі та Хмеймімі, відкриті джерела OSINT вказували на те, що його курс вів до Владивостока.

Інший випадок – протиправна дія з російським танкером ARGO TANKER GROUP на узбережжі Франції, що доставляв нафту. Подібні події в даному регіоні раніше завдавали значних економічних та екологічних наслідків. Екологи нагадують про масову катастрофу 2002 року, що спричинила збитки на суму приблизно 4 мільярди євро і викликала серйозне екологічне лихо.