Жінка не змогла в додатку Укрпошти змінити дані одержувача посилки – реакція компанії

Жінка висловлює незадоволення стосовно того, що у додатку Укрпошти немає можливості змінювати дані одержувача посилки. Для того щоб додати післяоплату, їй потрібно було звернутися до відділення і сплатити 50 гривень. Власне в цьому контексті клієнтка залишила свій коментар 6 серпня під публікацією компанії.

За словами жінки, в аплікації Укрпошти неможливо змінити інформацію про одержувача. А щоб додати післяоплату, їй знову потрібно написати заяву в офісі, за що береться плата у розмірі 50 гривень.

“Чому в додатку Укрпошти немає можливості змінити дані одержувача або виконати переадресацію? Щоб додати післяоплату, я змушена писати заяву в відділенні, сплачуючи 50 гривень”, – скаржиться жінка.

Реакція Укрпошти на звернення

Укрпошта відповіла на коментар жінки, підкресливши, що заявку на переадресацію відправлення іншою адресою можна залишити на сайті компанії.

“Залишити заявку на переадресацію відправлення за іншу адресу можливо – під відповідним посиланням. Вартість цієї послуги – 50 гривень. Щоб змінити одержувача, відправник має звернутися в відділення та написати відповідну заяву, що також коштує 50 гривень”, – повідомили в Укрпошті.

Як переадресувати посилку Укрпошти

Укрпошта модернізувала послугу переадресації своїх поштових відправлень. Для подачі заявки на переадресацію посилки необхідно виконати такі кроки:

  • Перейти на сайт Укрпошти, обрати розділ Послуги — Переадресація відправлення.
  • Ввести трек-номер відправлення, індекс для переадресації та номер телефону одержувача поштового відправлення.
  • Оплата можлива натомість при отриманні, за допомогою карти онлайн чи безготівковим способом.

Перевіряйте зазначений індекс за посиланням. У випадку внесення неправильного індексу переадресація відправлення не здійсниться.