Вивчивши опубліковані фінансові та податкові дані корпорації “АТБ”, редакція звернула увагу на справжню велич роботи компанії. У відповідь на наш запит в мережі поділилися раніше неоголошеними фактами: протягом року “АТБ” здійснює близько одного мільярда транзакцій.
Цей показник вперше представлений для найбільшої вітчизняної мережі й є безперечним рекордом в українському ритейлі за кількістю чеків — жодна інша торгова мережа в країні не досягла такого обсягу взаємодії з клієнтами. Інформатор наводить цю інформацію з посиланням на obozrevatel.com.
Щоденні чеки в понад 1280 магазинах мережі є не лише значним бізнесом, але й ключовою складовою продовольчої безпеки країни та важливим джерелом податкових надходжень до бюджетів усіх рівнів і гуманітарних програм.
Географія та динаміка зростання
Як повідомили в компанії, до кінця 2025 року “АТБ” планує відкрити ще до 40 нових маркетів, таким чином загальна кількість новозбудованих магазинів складатиме 80 за рік. Цей показник стане найбільшим з 2022 року.
Найбільшу присутність “АТБ” має на Київщині — 272, другим за кількістю є рідний регіон для компанії Дніпропетровщина з 216 магазинами, на третьому місці — Львівщина, де діє 92 магазини мережі.
Магазин, який знає кожний українець
За даними соціологічних опитувань, понад 95% громадян мають позитивний досвід покупок у “АТБ”, а кількість клієнтів, які обирають мережу для регулярних покупок, перевищує 3 мільйони.
Попит залишається стабільно високим — у мережі поділилися ексклюзивною інформацією: середній чек сьогодні становить понад 250 гривень, а під час однієї покупки клієнт зазвичай вибирає 6–7 товарів. У середньому касир обслуговує близько 350 покупців за зміну, забезпечуючи кожному швидкий і якісний сервіс.
Фаворити серед покупців — продукція власних брендів “АТБ”, які пропонуються за конкурентоспроможними цінами. Серед топ-5 найбільш продаваних товарів щодня — курячі яйця, цукор, картопля, банани та ексклюзивна 2-літрова Coca-Cola, яку міжнародний лідер ринку напоїв представляє на українському ринку лише у мережі “АТБ”.

Масштабне зростання — вигода для країни та людей
В першому півріччі 2025 року підприємства групи “АТБ” сплатили податків і зборів, у тому числі митних платежів та ЄСВ, на загальну суму 18,02 мільярда гривень — на 35,9% більше, ніж у попередньому році. Державний бюджет отримав 12,16 мільярда гривень, місцеві бюджети — 3,81 мільярда гривень, а до цільових фондів надійшло 2,05 мільярда гривень. Лише флагманське підприємство корпорації — ТОВ «АТБ-Маркет» — перерахувало 14,35 мільярда гривень, з яких 9,52 мільярда гривень — до державного бюджету, 3,21 мільярда гривень — до місцевих бюджетів, 1,62 мільярда гривень — до цільових фондів.
Загальний податковий внесок підприємств корпорації “АТБ” до бюджетів усіх рівнів з початку повномасштабного вторгнення перевищує 74,11 мільярда гривень. При цьому “АТБ” входить до десятки найбільших платників податків в Україні та забезпечує близько половини всіх податкових надходжень від українського ритейлу.
Лідер за товарообігом
За перші шість місяців 2025 року товарообіг “АТБ” склав 139,39 мільярда гривень (з ПДВ та акцизом) — це на 19,8% більше, ніж за аналогічний період 2024 року. Мережа зберігає традицію пропонувати ціни, які часто є першими після виробника, та запроваджує постійну систему акцій і знижок, зокрема для власників ко-брендових карток (їх понад 2 мільйони).
Роль під час війни
“АТБ” не лише виступає опорою продовольчої безпеки України, але й систематично підтримує армію, громади та людей. Попри збитки на мільярди гривень внаслідок бойових дій і окупацій, мережа зберігає статус одного з найстабільніших постачальників продуктів — щоденна робота понад 59 тисяч співробітників забезпечує українцям доступ до необхідних товарів навіть у найскладніші часи.
“АТБ” — це вже не лише місце для покупок, але й національний бренд, який щодня підтверджує: великий масштаб може поєднуватися з соціальною відповідальністю та лідерством для країни і людей.

Партнерський матеріал