“АТБ” встановила рекорд українського ритейлу — за рік у магазинах мережі українці роблять мільярд покупок

Вивчивши опубліковані фінансові та податкові дані корпорації “АТБ”, редакція звернула увагу на справжню велич роботи компанії. У відповідь на наш запит в мережі поділилися раніше неоголошеними фактами: протягом року “АТБ” здійснює близько одного мільярда транзакцій.

Цей показник вперше представлений для найбільшої вітчизняної мережі й є безперечним рекордом в українському ритейлі за кількістю чеків — жодна інша торгова мережа в країні не досягла такого обсягу взаємодії з клієнтами. Інформатор наводить цю інформацію з посиланням на obozrevatel.com.

Щоденні чеки в понад 1280 магазинах мережі є не лише значним бізнесом, але й ключовою складовою продовольчої безпеки країни та важливим джерелом податкових надходжень до бюджетів усіх рівнів і гуманітарних програм.


Понад 1280 магазинів “АТБ” по Україні

Географія та динаміка зростання

Як повідомили в компанії, до кінця 2025 року “АТБ” планує відкрити ще до 40 нових маркетів, таким чином загальна кількість новозбудованих магазинів складатиме 80 за рік. Цей показник стане найбільшим з 2022 року.

Найбільшу присутність “АТБ” має на Київщині — 272, другим за кількістю є рідний регіон для компанії Дніпропетровщина з 216 магазинами, на третьому місці — Львівщина, де діє 92 магазини мережі.

До кінця 2025 року
До кінця 2025 року “АТБ” планує відкрити ще до 40 нових маркетів

Магазин, який знає кожний українець

За даними соціологічних опитувань, понад 95% громадян мають позитивний досвід покупок у “АТБ”, а кількість клієнтів, які обирають мережу для регулярних покупок, перевищує 3 мільйони.

Попит залишається стабільно високим — у мережі поділилися ексклюзивною інформацією: середній чек сьогодні становить понад 250 гривень, а під час однієї покупки клієнт зазвичай вибирає 6–7 товарів. У середньому касир обслуговує близько 350 покупців за зміну, забезпечуючи кожному швидкий і якісний сервіс.

Фаворити серед покупців — продукція власних брендів “АТБ”, які пропонуються за конкурентоспроможними цінами. Серед топ-5 найбільш продаваних товарів щодня — курячі яйця, цукор, картопля, банани та ексклюзивна 2-літрова Coca-Cola, яку міжнародний лідер ринку напоїв представляє на українському ринку лише у мережі “АТБ”.

Кількість людей, які обирають мережу для постійних покупок, перевищує 3 мільйони
Кількість людей, які обирають мережу для постійних покупок, перевищує 3 мільйони

Масштабне зростання — вигода для країни та людей

В першому півріччі 2025 року підприємства групи “АТБ” сплатили податків і зборів, у тому числі митних платежів та ЄСВ, на загальну суму 18,02 мільярда гривень — на 35,9% більше, ніж у попередньому році. Державний бюджет отримав 12,16 мільярда гривень, місцеві бюджети — 3,81 мільярда гривень, а до цільових фондів надійшло 2,05 мільярда гривень. Лише флагманське підприємство корпорації — ТОВ «АТБ-Маркет» — перерахувало 14,35 мільярда гривень, з яких 9,52 мільярда гривень — до державного бюджету, 3,21 мільярда гривень — до місцевих бюджетів, 1,62 мільярда гривень — до цільових фондів.

Загальний податковий внесок підприємств корпорації “АТБ” до бюджетів усіх рівнів з початку повномасштабного вторгнення перевищує 74,11 мільярда гривень. При цьому “АТБ” входить до десятки найбільших платників податків в Україні та забезпечує близько половини всіх податкових надходжень від українського ритейлу.

З початку повномасштабного вторгнення в
З початку повномасштабного вторгнення в “АТБ” сплатили 74,11 мільярда гривень податків

Лідер за товарообігом

За перші шість місяців 2025 року товарообіг “АТБ” склав 139,39 мільярда гривень (з ПДВ та акцизом) — це на 19,8% більше, ніж за аналогічний період 2024 року. Мережа зберігає традицію пропонувати ціни, які часто є першими після виробника, та запроваджує постійну систему акцій і знижок, зокрема для власників ко-брендових карток (їх понад 2 мільйони).

Роль під час війни

“АТБ” не лише виступає опорою продовольчої безпеки України, але й систематично підтримує армію, громади та людей. Попри збитки на мільярди гривень внаслідок бойових дій і окупацій, мережа зберігає статус одного з найстабільніших постачальників продуктів — щоденна робота понад 59 тисяч співробітників забезпечує українцям доступ до необхідних товарів навіть у найскладніші часи.

“АТБ” — це вже не лише місце для покупок, але й національний бренд, який щодня підтверджує: великий масштаб може поєднуватися з соціальною відповідальністю та лідерством для країни і людей.

В
В “АТБ” працюють понад 59 тисяч співробітників

Партнерський матеріал