У Дії тимчасово не працюватимуть окремі сервіси: перелік і терміни

З 20:00 суботи, 16 серпня, до 08:00 понеділка, 18 серпня, в застосунку та на порталі “Дія” будуть тимчасово недоступні кілька сервісів. Користувачі не матимуть можливості скористатися, наприклад, “єВідновленням”, оформити “єМалятко”, виконати реєстрацію чи зміну ФОП, а також замовити витяги з ДРАЦС. Причина цьому – планові технічні роботи з оновлення державних реєстрів.

У Мінцифрі відзначили: “Дія” не зберігає особисті дані, а лише отримує їх із державних баз, тому під час оновлень сервіси стають недоступними. Після завершення технічних робіт їх функціонування відновлять з кращою стабільністю та зручністю для користувачів.

Які послуги не працюватимуть

  • реєстрація, зміни та припинення ФОП;
  • «Дія.QR»;
  • «єВідновлення»;
  • бронювання працівників;
  • повторні свідоцтва та витяги з ДРАЦС;
  • перереєстрація авто;
  • записи про зміну імені, народження, шлюб та розлучення;
  • свідоцтва про народження;
  • витяг про місце проживання дитини;
  • заява на субсидію;
  • «єМалятко»;
  • держреєстрація прав на нерухомість та витяги з реєстрів;
  • реєстрація ТОВ за модельним статутом;
  • зміна місця проживання;
  • заяви до міжнародного Реєстру збитків;
  • гранти «єРобота»;
  • будівельні послуги;
  • «єПідприємець»;
  • «єОселя»;
  • «єДекларація»;
  • «Шлюб онлайн» (окрім послуги заручин).

Користувачам радять заздалегідь скористатися потрібними функціями та слідкувати за повідомленнями у соціальних мережах “Дія”, де буде оголошено про повне відновлення роботи.

Збій у роботі Дії

Нагадаємо, 3 серпня в застосунку стався технічний збій – деякі користувачі повідомляли про труднощі з доступом до програми. Як пояснив віцепрем’єр-міністр і міністр цифрової трансформації Михайло Федоров, причина могла полягати в запланованому процесі оновлення SSL-сертифікатів безпеки.

Користувачам порадили оновити додаток у Play Market або App Store; після цього робота додатку має стабілізуватися. Також нагадали, що у разі тимчасового недоступу варто мати при собі паперові документи.

У Мінцифри також анонсували нововведення — найближчим часом у “Дії” з’явиться голосове керування. У новій версії програми, що готується до бета-тестування, буде інтегровано штучний інтелект, що дозволить користувачам отримувати державні послуги ще простіше та швидше.