Абонентка Київстар не може підключити акцію “Щасливий день” – відповідь оператора

Жінка не може підключити акцію “Щасливий день” через оператора. Вона зателефонувала до Київстару, де їй повідомили, що послугу підключити можна лише у додатку, але він несумісний з її телефоном. Відповідний коментар клієнтка залишила 3 листопада під публікацією компанії.

За словами жінки, вона підключала послугу від Київстару за допомогою оператора. Однак тепер їй недоступна ця можливість. 

“Чому я не можу підключити послугу “Щасливий день” через оператора? Щойно я зателефонувала оператору, а мені повідомили, що підключити можна лише у додатку. Але ваш додаток не сумісний з моїм смартфоном. Минулої неділі послугу “Щасливий день” мені активував оператор, а зараз мені повідомили, що він цього зробити не може”, – скаржиться жінка. 

Реакція Київстару на скаргу абонентки

У Київстар прокоментували скаргу жінки. Там вказують, що на цей момент активація доступна лише в додатку Мій Київстар.

Київстар повернув акцію Щасливий день

1 жовтня 2024 року для абонентів Київстар знову доступна акція Щасливий день. Абоненти передплати та Все разом зможуть замовити Щасливий день і користуватися безлімітним інтернетом протягом одного дня. Підключити акцію можна у Мій Київстар один раз на 7 днів за 1 гривень. Після завершення дії пропозиції мобільний інтернет надаватиметься за умовами чинного тарифного плану. Умови акції діють виключно на території України. Пропозиція не доступна для абонентів деяких тарифів для IoT-пристроїв. Акція діє до 31 грудня 2024 року включно.

Джерело