Швидка пенсійна допомога прямо вдома: маломобільним киянам пропонують нову послугу

З наближенням віку або унаслідок проблем зі здоров’ям, багато киян не здатні самостійно дістатися до державних установ. Хоча багато питань, що належать до компетенції Пенсійного фонду, наразі можна вирішити онлайн, не всі можуть скористатися цією можливістю. Однак, якщо немає змоги дістатися фізично або скористатися сервісами, існує ще один зручний варіант.

Маломобільні мешканці Києва, такі як люди похилого віку, особи з інвалідністю або ті, хто має тимчасові травми, можуть отримати послуги Пенсійного фонду безпосередньо за місцем проживання. Як зазначає Головне управління ПФУ в Києві, їхні фахівці у таких випадках приїжджають до клієнтів. І неважливо, де саме перебуває пенсіонер — вдома, в медичній чи соціальній установі.

Щоб організувати такий візит, до Пенсійного фонду має звернутися безпосередньо сама особа, її представник, родич або представник медичного чи соціального закладу. Після отримання звернення, спеціаліст повідомляє дату, час і перелік документів, які потрібно підготувати, виходячи з конкретного запиту. При цьому зв’язується з клієнтом зручним способом — телефоном або електронною поштою.

Послуги, які можна отримати в рамках виїзного прийому, охоплюють широкий спектр питань — від призначення чи перерахунку пенсій до надання субсидій, пільг, страхових виплат і оформлення пенсійного посвідчення. Це є критично важливим для тих, хто не має змоги вирішити ці питання іншим способом. Йдеться не лише про маломобільних осіб, а також про тих, хто стикається з труднощами у сприйнятті необхідної інформації.

Для інших пенсіонерів доступні служби ПФУ в звичному режимі: у сервісних центрах, віддалених робочих місцях у громадах, ЦНАП або онлайн. Дистанційно можна скористатися вебпорталом електронних послуг Пенсійного фонду України, мобільним додатком “Пенсійний фонд України” або сервісами на порталі “Дія”. Проте на практиці багато людей похилого віку або з особливими потребами не вміють користуватися такими сервісами або не мають необхідних пристроїв, а допомогти немає кому. Тому саме формат “живої” зустрічі залишається для них єдиною реальною можливістю отримати державну підтримку.

У Києві всі відділення Пенсійного фонду працюють з понеділка по четвер з 8:00 до 18:00, а в пятницю – до 16:45. Також функціонує безкоштовна гаряча лінія для консультацій: 0-800-500-680. Саме за цим номером можна подати запит на отримання виїзної послуги.

Пенсійний фонд оновив інформацію про роботу київських сервісних центрів

Інформатор зазначав, що на сьогодні в Києві працює вісім сервісних центрів Пенсійного фонду України, а також окремий підрозділ для військових. Він розташований на вул. Парково-Сирецькій, 19А. Найзручніше дістатися від станцій метро “Лук’янівська” або “Берестейська”: трамваями № 14, 15 або автобусом № 9.

Сервісний центр №3 працює на вул. Каштановій, 6, поруч із кінотеатром “Флоренція”. Дістатися можна автобусом № 79 від метро “Лісова”, тролейбусом № 50 від станції метро “Дарниця” або тролейбусами № 30 і 31 від “Почайної”.

Відділ №4 розташований на вул. Вербицького, 9, біля станції метро “Харківська” та парку Інтернаціоналістів. До нього курсують автобуси № 108, 109, 45 і маршрутки № 545 та 407.

Центр №5 — на проспекті Володимира Івасюка, 57, біля податкової інспекції. Найближчі маршрути: автобус № 50, тролейбуси № 32, 34, 44, 24, 36, маршрутки № 530, 436, 475, 402.

Відділ №7 розміщений на вул. Гната Хоткевича, 8, біля залізничної станції “Дарниця”. Дістатися до нього можна на автобусах № 2, 10, 111, 112 і 114.

Сервісний центр №8 знаходиться на вул. Тулузи, 3А, недалеко від Управління соціального захисту. Зручно їхати трамваями № 1, 3 або тролейбусом № 12, а також автобусами № 56 і 56А та маршрутками № 203, 461 і 401.

Відділ №9 приймає громадян на вул. Кирилівській, 83Б, поруч із кінотеатром “Київська Русь”. До нього можна дістатися трамваями № 30, 42, 19, тролейбусами № 6 і 18, автобусами № 3, 499, 496, 150, а також маршрутками № 150, 463, 405, 356 і 217.

Останній, десятий центр, розташований на вул. Бульварно-Кудрявській, 16, неподалік Львівської площі. Найзручніший транспорт — автобус № 7, тролейбуси № 6 і 16, маршрутки № 439 і 593.

Також ми повідомляли, що в Києві деякі категорії населення, зокрема пенсіонери, можуть користуватися послугами таксі за рахунок міського бюджету. Загалом на рік можна “наїздити” з комфортом до 124 годин, що більш ніж достатньо для потреб людей із обмеженою мобільністю. Щоб скористатися послугами таксі, потрібно заповнити певні документи та отримати від міської влади спеціальний дозвіл.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.