Як захистити фінансовий номер від шахраїв, пояснили у ПриватБанку

Фінансовий номер – це телефон, пов’язаний з банківськими послугами. Якщо цей номер потрапить до рук шахраїв, ваш рахунок може опинитися під загрозою. Про це повідомила пресслужба ПриватБанку.

Цей номер фактично є ключем до вашого рахунку, адже на нього надходять: коди підтвердження, паролі для доступу, повідомлення про операції та інформація про баланс. Щоб захистити свій фінансовий номер, дотримуйтесь таких рекомендацій:

  • Використовуйте окремий номер для банківських цілей,
  • Не розголошуйте його в соціальних мережах і месенджерах.
  • Прив’яжіть номер до вашого паспорта.
  • Вимкніть можливість віддаленої заміни SIM-карти.
  • Встановіть складний PIN-код для SIM-карти.

Реєстрація телефону в банку

Повідомте банк про ваш телефон і виконуйте фінансові операції, користуючись лише цим номером. Якщо ви втратили свій фінансовий номер, негайно зв’яжіться з банком, зателефонувавши на номер 3700, щоб запобігти несанкціонованим операціям у Приват-24 і онлайн. Щоб зареєструвати або змінити свій «фінансовий» номер, ви можете використовувати такі способи:

  • через банкомат з карткою: меню «Мої налаштування» > «Вказати основний (фінансовий) телефон»,
  • через термінал самообслуговування: «Банківські операції» > «Мої дані» > «Вказати основний (фінансовий) телефон»,
  • у Приват-24: меню «Усі послуги» > «Налаштування» > «Безпека» > «Зміна логіна».

Телефонні шахраї атакують клієнтів ПриватБанку

Раніше ми повідомляли, що шахраї часто телефонують клієнтам ПриватБанку у незручний час, говорить упевнено і переконливо. Вони можуть представлятися працівниками ПриватБанку, Пенсійного фонду, фіскальної служби, поліції, комунальних служб, мобільного оператора або навіть покупцем вашого товару. Шахраї намагаються отримати реквізити карток, кодові слова, зняти ліміти з картки, запитують паролі від інтернет-банкінгу чи просять переказати кошти з певною метою. Як не потрапити на їхні хитрощі?

Якщо вам дзвонять, представляючись співробітниками банку, скажіть, що зателефонувати на офіційний номер банку. Припиніть розмову, якщо:

  • питають термін дії картки, CVV-код, паролі, коди банків та мобільних операторів,
  • намагаються «керувати» і просять щось переказати,
  • просять встановити додаткові програми,
  • запрошують перейти за посиланням і ввести дані.