На будівництві метро на Виноградар під землею активно формується нова лінія. На даний момент вже завершено перший рівень тунелю, а також важлива конструкція між його рівнями. Будівництво нових переходів і вентиляційних систем триває, а значна частина обох рівнів тунелів на цій дільниці вже готова до використання.
Про це в своєму звичайному огляді повідомив інфраструктурний аналітик та автор Youtube-каналу Avdokushyn.info, Павло Авдокушин. На ділянці, що розташована поруч з вулицею Івана Виговського, завершено укладання бетонної плити між ярусами майбутнього тунелю. Цей етап є надзвичайно важливим: плита зв’язує два рівні конструкцій і одночасно слугує стелею для нижнього тунелю та підлогою для верхнього.
Перший рівень тунелю вже готовий, а далі розташована комора для дренажу і велика глибока “чаша”, яка буде збирати воду. Саме з цієї чаші система відводитиме всю вологу – як з дощів, так і ту, що з’являється внаслідок руху поїздів. Вже розпочалися роботи над сходами між рівнями, які забезпечать технічний доступ у разі потреби спуститися вниз.
Окрім цього тунелю, відбувається будівництво ще одного – бічного відгалуження. Цю частину вже накрили плитою, а далі тривають роботи з бетонування переходів між тунелями. Як тільки ця частина буде завершена, будівельники засиплють проміжки спеціальною сумішшю, що надасть конструкції жорсткості та стабільності.
Котлован вже просунувся на десятки метрів у бік майбутньої станції. Далі розпочнеться облаштування місця, де два тунелі зберуться в один широкий, через який проходитиме маршрут під проспектом Європейської Солідарності. Ця ділянка наразі готується до розширення.
Окремо проводиться облаштування вентиляційних вузлів. Один із таких вузлів майже готовий: цоколь уже обкладено каменем, встановлені двері, сходи та захисні елементи. Біля цього вузла з’явився безпечний прохід для мешканців, оснащений пандусами і плитами.
Роботи тривають цілодобово, вдень працює одна зміна, а вночі – інша. На території вже застосовують нову техніку, яка належить компанії, що підвищує швидкість виконання робіт і контролює їх якість. Бетонування проводиться щодня або через день, і тунель росте буквально на очах.
Навіть з поверхні бачно, як швидко змінюється будівельний майданчик, відзначає оглядач. Там, де ще зовсім недавно знаходився глибокий котлован, тепер формується простір: частину вже засипали, а іншу готують до подальших робіт. Що станеться з цією територією після завершення, чи стане вона дорогою або сквером, стане зрозуміло згодом, коли проект благоустрою буде затверджено.
Кличко назвав терміни здачі метро на Виноградар: коли поїде перший потяг, і що нового на будівельному майданчику
Нагадаємо, раніше Інформатор повідомляв про те, що будівництво метро на Виноградар переходить на новий рівень: на майданчику станції “Мостицька” розпочали зведення діафрагмових стін, які будуть укріплювати котлован для підземних споруд. Це є одним з ключових етапів проекту, що потребує високої інженерної точності та спеціального обладнання. Саме тому компанія-підрядник задіяла нову високотехнологічну техніку – бурову установку Casagrande B200 і бентонітовий завод S.A.I.C.I.
Також ми писали, що до Дня Києва у травні міський голова Віталій Кличко зробив гучну обіцянку щодо термінів завершення будівництва продовження “зеленої” лінії метро. Йдеться про дві станції, “Мостицька” та “Проспект Правди” в Подільському районі столиці. Мер запевнив, що обидві станції будуть дороблені протягом наступних двох років.