Абоненти Київстар можуть зіткнутися з ситуацією, коли при поповненні рахунку плата за тариф не знімається. Це може трапитися через різні причини, серед яких – недостатня кількість коштів на рахунку, поповнення рахунку після запланованого часу списання плати, призупинення обслуговування номера та інше. Про це повідомила пресслужба компанії.
Для абонентів передплаченого зв’язку можливі такі причини: недостатня сума на рахунку для списання оплати; поповнення рахунку після запланованого часу списання – між 00:00 та 03:00, коли вже здійснено зняття плати за день. Замовити термінове зняття абонплати можна, набравши *578#; якщо обслуговування вашого номера призупинене.
Для контрактних абонентів:
- На 1 число місяця послуги за номером знаходяться у статусі очікування оплати,
- Обслуговування номера тимчасово припинене з 1го числа до кінця календарного місяця.
Що робити, якщо кошти випадково були зараховані не на той номер?
Негайно зверніться у чат. Зверніть увагу, що абонентам передплаченого зв’язку наразі неможливо повернути помилковий платіж. Існує кілька технічних обмежень, які не дозволяють компанії повернути гроші. Наприклад, якщо одержувач вже використав ці кошти. Відкликати платіж може касир або технічна підтримка термінала, і тільки в день оплати.
Що робити, якщо тариф передплати не був оплачений вчасно?
- Ви можете відключити передачу даних у налаштуваннях.
- Поповнити рахунок, набравши *134# (навіть без інтернету) або підключитися до Wi-Fi та поповнити через сайт або у Мій Київстар.
- Замовити термінове зняття абонплати, набравши *578#.
- Очікуйте SMS про нарахування пакетів послуг за вашим тарифом. Якщо повідомлення не прийшло або плата не знялася, замовте дзвінок оператора – просто надішліть запит *105*466# і вам перетелефонують.
- Поверніться до налаштувань і увімкніть передачу даних після нарахування пакетів послуг.