Прибирайте техніку: Samsung, Asus, Xiaomi в шоці від знижок у monoмаркет

Вражаючі знижки в мономаркеті викликали стурбованість. Як розповів один з засновників monobank Олег Гороховський, 1 вересня деякі виробники, зокрема Samsung, Asus, Xiaomi, просять прибрати свою продукцію з пропозицій мономаркету. Вони вважають, що 10% знижка, про яку було оголошено 1 вересня для користувачів маркетплейсу, здатна призвести до демпінгу на ринку. monobank планує звернутися до АМКУ.

“Виробники в паніці прибирають свої товари з полиць. Вони не хочуть, щоб ви купували по нижчим цінам, адже це веде до зменшення їхніх доходів в інших каналах. Так виглядає конкуренція на українському е-ком ринку. Виробники не прагнуть покращити клієнтський досвід або пропонувати кращі умови, а намагаються перейти до боротьби з тими, хто пропонує кращі умови, ніж в інших магазинах. Ми готуємо звернення до АМКУ щодо всіх, хто намагається втручатися в цінову політику на ринку та обмежити доступ клієнтів до вигідних цін. Samsung, Asus, Xiaomi, вважаєте, що ми не достатньо розумні?” – написав Олег Гороховський.

Що потрібно знати про акцію monомаркету

monoмаркет від monobank вийшов з бета-тестування, і на честь цього запущено вражаючу акцію: 10% знижки на весь асортимент у monoмаркеті. Про це 1 вересня повідомив Олег Гороховський.

“Дехто пропонує -90% (але лише на дроти), хтось обіцяє -70%, але лише при певних умовах. Ми ж діємо по-своєму — у кошику мономаркету вас завжди чекає 10% знижка на все, що забажаєте. А щоб все було веселіше, вам потрібно буде «торгуватися» з котом-бабцею. Плюс ми запускаємо рекламну кампанію, яка не буде набридливою, а навпаки — покращить ваш настрій, адже ми використали класичні українські меми для цього,” – поділився Олег Гороховський.

У акції передбачено бюджет у 200 мільйонів гривень, тому не варто зволікати з покупками. Заходьте, робіть покупки та торгуйтесь, поки доступні кошти. Лічильник знижок можна переглянути на стартовій сторінці monoмаркету.

Нагадаємо, що monobank запустив свій власний маркет у жовтні 2024 року. Олег Гороховський сказав, що клієнти витратили майже 57 млн грн за перші три дні його роботи.