У ТРЦ Respublika Park відкрився найбільший BROCARD в Україні

Відвідувачі ТРЦ Respublika Park тепер мають можливість опинитися в справжньому оазисі краси під час своїх покупок. Новий великий формат магазину BROCARD об’єднує догляд, естетику та технології. Тут можна не лише придбати косметику або парфуми, а й пройти діагностику шкіри обличчя та волосся, а також отримати індивідуальні консультації від експертів.

Про відкриття нового простору BROCARD Beauty Garden у столичному ТРЦ Respublika Park повідомила Асоціація рітейлерів України. Це найбільший магазин в українській мережі, площею понад 1,7 тисячі квадратних метрів, і його формат суттєво відрізняється від всього, що кияни бачили раніше.

Концепція Beauty Garden розроблена у форматі “живого саду” – тут багато світла, відкритих просторів, тематичних галерей та декорацій. Асортимент налічує більше 400 брендів: від аптечної косметики до засобів для дітей, БАДів та догляду за домашніми тваринами. Окремо відведено велику зону з азійською продукцією, нішевою парфумерією та косметикою для волосся.

У новому BROCARD особливу увагу приділили обслуговуванню клієнтів. Відвідувачі можуть пройти діагностику шкіри та волосся, а також отримати персональні консультації від фахівців. Парфумерна галерея займає 160 квадратних метрів і включає 111 брендів, кожен з яких має свою унікальну історію та філософію.

З 5 вересня у Beauty Garden також стане доступний новий сервіс – електронний подарунковий сертифікат eCard. Його можна оформити за кілька хвилин онлайн і використовувати як у фізичному магазині, так і на сайті BROCARD. Сертифікати застосовуються на акційні товари й доступні в різних номіналах – від 200 гривень до 25 тисяч гривень.

Коли знову змінюються терміни запуску ТРЦ Ocean Mall, і чому районні ТЦ у Києві перевершують своїх конкурентів

Нагадаємо, що у травні Інформатор писав про те, що ТРЦ Ocean Mall у Києві, відкриття якого обіцяється вже понад шість років, знову переніс терміни свого запуску. За останніми даними, один з найбільших торгово-розважальних центрів Східної Європи має відкрити свої двері восени 2025 року. Це буде вже шоста спроба почати роботу з 2018 року.

Також ми зазначали, що торгові площі біля дому майже не втратили орендарів, утримують стабільний потік покупців і роблять акцент не на асортименті, а на широкому спектрі послуг і товарів в одному місці. Йдеться про районні ТРЦ: саме вони у столиці виявилися найбільш стійкими, зберігши своїх відвідувачів.