Абоненти Київстар стикаються із проблемою низької якості мобільного інтернету. Швидкість передачі даних визначається не лише роботою мережі, але й можливостями ресурсу. Про це зазначається на веб-сайті компанії.
В межах деяких тарифних пакетів, після витрати певної кількості нетарифікованого трафіку на день/місяць, швидкість може знижуватися до 32 Кбіт/с. Швидкість передачі даних залежить як від роботи мережі, так і від навантаження на ресурс (значний потік відвідувачів може сповільнити завантаження сайту).
“Ми рекомендуємо також перезавантажити телефон і спробувати підключитися до інтернету пізніше,” – зазначили у Київстар.
Чому я не можу завантажити зображення/мелодію?
- Якщо нічого не завантажується з різних веб-сайтів, спробуйте перезавантажити телефон і повторити спробу. Якщо це не спрацює, перевірте налаштування на сторінці управління послугами.
- Якщо завантаження не відбувається тільки з одного сайту, тоді спробуйте завантажити контент з інших ресурсів.
Як налаштувати мобільний інтернет на телефоні?
Мобільний інтернет за замовчуванням працює без додаткових налаштувань. Якщо доступ до мережі відсутній — скористайтеся вказівками, наведеними нижче.
Для телефону Android
- Відкрийте головне меню та перейдіть до Налаштування.
- Знайдіть розділ Бездротові мережі / Підключення / Мережа та Інтернет (точна назва може змінюватись в залежності від виробника та версії Android).
- Перейдіть до розділу Мобільні мережі (в деяких пристроях цей пункт доступний відразу в Налаштуваннях) або оберіть Диспетчер SIM-карт.
- Виберіть Тип мережі і активуйте режим 4G, 3G/4G (LTE) або 2G/3G/4G (LTE).
- Ваш мобільний інтернет активований.
Для телефону iOS
- Увійдіть у меню Параметри.
- Обрати пункт Стільникові дані.
- Знову виберіть Стільникові дані на новому екрані.
- Визначте номер телефону, на якому активний тариф Київстар.
- Ваш мобільний інтернет активовано.
Важливий момент: перевірте APN (точку доступу) у налаштуваннях вашого пристрою. Якщо налаштування збились, змініть APN на: internet. У випадку, якщо ви контрактний абонент і після всіх налаштувань мобільний інтернет все одно не працює, наберіть USSD-код *100*11*2#