У Києві з’явилася нова локація для покупок і прогулянок, що більше нагадує музей, аніж звичайний маркет. Мережа вже має досвід створення тематичних супермаркетів у столиці та околицях – від рожевого інтер’єру на Микільсько-Слобідській до креативного маркету у стилі японських “чиндогу” під Києвом. Новий проєкт на Печерську продовжує цю традицію, демонструючи простір, який відтворює легенди старого району.
Новий концептуальний супермаркет площею майже 2000 квадратних метрів відкрився у житловому комплексі Новопечерські Липки, повідомляється в “Сільпо”. Це вже другий маркет мережі в цьому районі, проте значно більший за попередній: він має три рівні і включає не лише продуктові відділи, а також окремі зони для кафе, кав’ярні та доставки.
Гостей зустрічає інсталяція дуба роботи Володимира Бєлоконя, у якій замість жолудів ростуть стільчики. Всередині дизайнери перетворили торговий зал на подорож у часі: над овочевим відділом мерехтять неонові люстри з фруктами, кулінарна зона нагадує про старі розваги Печерська, а каси оформлені декоративними вітражами. В різних частинах супермаркету можна побачити мозаїчні колони із зображеннями міських локацій, розписи стель та скульптурні елементи, які нагадують про архітектурні пам’ятки Києва.
Другий поверх оформлений у стилі старовинної альтанки, де розташована гастрономічна секція. Тут також працює власна кондитерська і пекарня. Окрему увагу привертає винний простір, де покупцям допомагає сомельє. Особливістю нового маркету став сервіс консьєржа – новинка для дизайнерських “Сільпо”, яку раніше можна було знайти лише у преміальному Le Silpo. Тут відвідувачі можуть залишати свої побажання, звертатися за допомогою та отримувати додатковий сервіс, що перетворює магазин в не просто торгову точку, а центр взаємодії з мешканцями району.
“Люстри з апельсинами та лимонами над відділом “Садовина і городина” нагадують про сади з оранжереями біля Кловського палацу, де колись вирощували цитрусові для виготовлення цукатів, які дарували послам та гостям міста. Острів “Кулінарії” передає атмосферу старого іподрому на Печерських пагорбах. Касові лайтбокси оформлені у вигляді вітражів, як у будинку Ікскюль-Гільденбанда, пам’ятці історії та архітектури у Києві на вулиці Шовковичній, 19. Є також колона з химерами, яка нагадує про цю ж цегляну споруду на Банковій, прикрашену міфологічними та мисливськими сюжетами, збудовану в 1901 році”, – зазначає Українська рада торговельних центрів.
У Києві відкрився “Сільпо” у стилі Барбі та дизайнерський магазин із Задзеркаллям
Інформатор повідомляв, що в січні у Дніпровському районі Києва відкрився новий супермаркет “Сільпо”, який швидко охрестили “магазином Барбі” через домінуючий рожевий колір. Формат магазину дозволяє зазирнути у світ крізь рожеві окуляри, а інтер’єр нагадує про важливість турботи про себе.
Також ми писали про відкриття дизайнерського магазину мережі “Сільпо” у Святошинському районі. Локація з казковим оформленням містить дзеркала, воду і лід, які забезпечують унікальний ефект гри світла та відображень. Основним елементом цікавого оформлення магазину є роботи відомої фотохудожниці Марти Сирко, створені спеціально для цього проєкту.