В потягах Укрзалізниці побільшало п’яних і агресивних чоловіків – реакція перевізника на скаргу пасажирки

Жінка висловила скаргу на велику кількість п’яних і агресивних чоловіків у потягах Укрзалізниці. За її словами, поліція не викликається, а начальник поїзда та провідник не несуть відповідальності. Відповідний коментар вона залишила 1 вересня під публікацією компанії.

Вона закликає Укрзалізницю звернути увагу на ситуацію з п’яними і агресивними чоловіками в потягах. З її слів, провідник не викликає поліцію.

“Шановна Укрзалізниця – зверніть увагу! Останнім часом спостерігається величезна кількість п’яних і агресивних чоловіків (і це не військові!). Чому не викликається Національна поліція України? Чому це питання не розслідується, і чому начальник поїзда та провідник не несуть відповідальності? Вживайте реальних заходів,” – скаржиться жінка.

Реакція Укрзалізниці на скаргу жінки

Укрзалізниця надала відповідь на коментар жінки. Вони зазначають, що начальник поїзда та провідники несуть відповідальність за запобігання посадці пасажирів у явно нетверезому стані. Однак є випадки, коли люди починають вживати алкоголь під час поїздки. Видалення агресивних пасажирів можливе лише за присутності поліції і під час складання акту, оскільки це вимагає закон. Тому у начальника поїзда є чіткий алгоритм дій і прямий зв’язок з поліцією, а у випадку конфліктів викликається наряд для реагування.

“Обов’язок провідника – вирішити конфлікт мирним шляхом, якщо це можливо. Для цього існують різні методи, наприклад, розсадити пасажирів, якщо ситуація стосується лише двох осіб. У випадках, коли пасажир у явно вираженому алкогольному стані поводиться агресивно, начальник поїзда викликає наряд поліції. В іншому випадку видалення з поїзда неможливе. Ми завжди діємо за законом і керуємося правилами безпеки, щоб забезпечити спокійну та безпечну поїздку для всіх пасажирів,” – зазначили в Укрзалізниці.

Алгоритми дій у випадку конфліктів у поїздках

Якщо ви відчуваєте загрозу насильства або інших протиправних дій з боку пасажирів, негайно сповістіть про це залізничників для вжиття заходів. У залізниці існує чіткий алгоритм дій для вирішення конфліктів, які можуть виникнути в обмеженому просторі під час подорожі поїздом.

  • Сигналізуйте залізничникам про те, що відбувається щось ненормальне. Не потрібно терпіти. Найближчий залізничник – це провідник, який має спеціальні засоби зв’язку з начальником поїзда та воєнізованою охороною, якщо вона патрулює рейс. У всіх сучасних вагонах Укрзалізниці є так звана “тривожна кнопка”, яку можна знайти в купе над дверима поруч із регулюванням освітлення;
  • Якщо це безпечно, фіксуйте протиправні дії за допомогою камери або диктофона;
  • Поїзна бригада прибуде для з’ясування обставин і розсадить жертву та правопорушника по різних купе;
  • Начальник поїзда запропонує виклик поліції на найближчу станцію. Ви маєте право відмовитись або наполягати на виклику;
  • Поліція прибуде на наступну станцію для складання протоколу та, за потреби, затримання порушника. Свідоцтва та записи в таких ситуаціях стають надзвичайно важливими.

Якщо жоден із етапів алгоритму не спрацює — наприклад, начальник поїзда не з’явився або не викликав поліцію — контакт-центр втрутиться миттєво, отримавши сигнал. Звертайтеся цілодобово за безкоштовним номером 0800 503 111 або через чат-боти Укрзалізниці (в розділі “зворотний зв’язок” — “онлайн-чат”) в Viber, Telegram, Apple Messages, Facebook. У крайньому випадку, диспетчер може зупинити поїзд на найближчій станції та викликати наряд туди.