Киянин змінив оператора, бо мобільна мережа Київстар перестала працювати – реакція компанії

Чоловік, який користується послугами Київстар, зіткнувся з проблемою: його мережа 4G постійно переходить на 2G і не працює. Ці збої тривають, хоча раніше такого не було. Відповідний коментар він залишив 5 вересня під публікацією компанії.

Після звернення до оператора Київстар для вирішення проблеми, йому заблокували дзвінки та можливість спілкування через додаток. В результаті, він змушений був змінити оператора.

“Моя мережа 4G постійно перетворюється на 2G, і це відбувається кожні 2 хвилини. Оператор сказав, що причина в тому, що я в приміщенні. Але мережа повинна працювати і всередині будівель. Мені перепрошують, але я плачу за послугу, яка не виконує своїх функцій, і чую лише вибачення. Дзвонив до оператора два тижні, і питаю: “Чому чат у додатку Мій Київстар досі заблокований?” У відповідь отримую запитання про браузер. Мені це виглядає абсурдно. Другий оператор запропонував компенсацію у вигляді безкоштовного Київстар ТБ на місяць, що мене не влаштовує, і я перейшов на Vodafone. Коли я запитав: “Може, я можу вибачитись, а ви мені зробите рік безліміту?” почув відповідь: “Такі можливості немає”, але за плату за не працюючі послуги можливість є, ще й згадують про поповнення. Люди розуміють, яка жахлива мережа, але скаржитися операторам забороняють”, – розповідає чоловік.

Відповідь Київстар

Компанія Київстар відреагувала на скаргу чоловіка і зазначила, що його звернення було зафіксовано.

“Номер вашого звернення: 12586562”, – підтвердили у Київстар.

Що робити, якщо номер Київстар не реєструється в мережі?

Основні причини можуть бути такими:

  • Номер може бути недоступним через тривале бездіяльність. Для передплати строк дії – 365 днів, для контракту – необмежено, але оператор вправі припинити послуги, якщо номер не використовувався понад 60 днів.
  • Ви можете опинитися в зоні нестабільного покриття мережі. Рекомендуємо перевірити, як працює SIM-карта в іншому пристрої.
  • Ваша SIM-карта може бути пошкоджена.
  • Номер міг бути анульовано.
  • Обслуговування номера може бути припинено за ст. 38 Закону України «Про телекомунікації», яка наділяє оператора правом обмежити надання послуг споживачам, які порушують правила.