В Укрпошті стягнули плату за кур’єрську доставку з клієнта, проте саму послугу не виконали. Жінка не має можливості отримати своє відправлення. З відповідним коментарем вона звернулася 10 вересня.
Клієнтка вважає, що сервіс Укрпошти є найгіршим серед усіх доступних. Вона не може забрати свою посилку, яку кур’єр мав доставити.
“Темпи розвитку: не можу отримати своє відправлення. З мене зняли кошти за кур’єрську доставку (на сайті це зазначено як можливе), але фактично кур’єрську доставку не здійснюють. Пропонують забрати посилку самостійно в пересувному відділенні. Я зайшла в відділення: воно працює лише три години на день, два дні на тиждень. В черзі величезний натовп людей. У мене немає часу стояти там три години, адже є робота, діти і інші справи. Посилка вже кілька днів чекає, адже пересувне відділення працює лише два дні на тиждень. Сьогодні я не змогла її забрати. Ось такий собі прогрес, ваша компанія – найгірша в Україні”, – ділилася своїми враженнями жінка.
Відповідь Укрпошти
Укрпошта відреагувала на скаргу клієнтки, попросивши її надати трек-номер відправлення та інші деталі в особистому повідомленні для подальшої перевірки.
“Дуже прикро бачити таке повідомлення. Просимо вас надіслати трек-номер та додаткові деталі нам у приватні повідомлення для перевірки”, – зазначили в Укрпошті.
Кур’єрська доставка від Укрпошти
Послуга кур’єрської доставки дозволяє відправляти посилки з відділення або з дому/офісу у зручний час, з доставкою до одержувачів в поштові відділення, на роботу або додому. Кур’єром можна відправити та/або отримати посилки Укрпошта Експрес/тариф «Пріоритетний», Укрпошта Стандарт/тариф «Базовий», «Укрпошта Документи», міжнародні відправлення, а також посилки масою понад 30 кг.
Основні характеристики послуги
Кур’єрську доставку можна замовити для відправлень вагою:
- до 2 кг – у містах обласного значення, районних центрах, селищах та селах;
- до 550 кг – для обласних центрів, а також міст Кривий Ріг, Кременчук, Кам’янське.
Якщо вага посилки перевищує вказану норму, її доставлять лише до поштового відділення. Доставка кур’єром не доступна для адрес компаній, військових частин і установ. Також послуга не надається для відправлень “до запитання” та тих, що адресу на абонентні скриньки. Замовити кур’єрську доставку можна онлайн, заповнивши форму, або звернувшись до контакт-центру за телефоном: 0 800 300 545. Ознайомитися з термінами доставки можна за посиланням.
