Шахраї телефонують і видають себе за представників підтримки мобільного оператора. Вони просять назвати одноразовий пароль, що надходить через SMS. Нібито цей код необхідний для виправлення помилок чи оцінки послуг. Держспецзв’язку нагадує: ніколи не називайте цей код!
Для чого це шахраям?
Отримавши цей код, вони отримують доступ до твого особистого кабінету в застосунку мобільного оператора. Далі можуть замовити перевипуск SIM-картки, вкрасти номер і здобути доступ до усіх прив’язаних сервісів: банківських додатків, акаунтів у месенджерах або соцмережах.
Як захиститися
- Якщо отримав дзвінок такого змісту, одразу завершуй розмову.
- Не повідомляй нікому коди (одноразові паролі) мобільних операторів.
- Звернись до мобільного оператора з заявою про те, що дублікат твоєї SIM-картки може видати лише при пред’явленні паспорта.
Пам’ятай: твій номер телефону – це ключ до багатьох особистих даних. Якщо телефонують і повідомляють про проблеми зі зв’язком, заверши розмову та зателефонуй на офіційну гарячу лінію свого мобільного оператора.
У рамках кампанії #ШахрайГудбай Мінсоцполітики спільно з Нацбанком, Кіберполіцією та Держспецзв’язку надає рекомендації, як розпізнати шахраїв і не потрапити в їх пастку. Зокрема, наводяться основні правила захисту від шахрайства зі сторони банківських карток.
