Київське метро замовило кабінку для червоних капелюшків за 200 тисяч

КП “Київський метрополітен” оголосив про закупівлю кабінки чергової, що розташовуватиметься біля ескалатора. Поставка одного виробу запланована до 30 червня 2026 року, а вартість кабінки становить 223 тис. грн.

Закупівля здійснена через публічну систему електронних торгів Prozorro. Оголошення про початок тендеру було оприлюднене 27 серпня 2025 року, а кінцевий термін подачі пропозицій сплинув 5 вересня. Відповідь отримали лише від ПП “Леонзахистбуд”, пропозиція якого повністю відповідала очікуваній вартості закупівлі – 223 тис. грн.

Аукціон з єдиним учасником завершено, і на сайті Prozorro зазначено статус “пропозиції розглянуті”. Якщо постачальник зможе задовольнити вимоги замовника, на створення креслень, їх узгодження з КП “Київський метрополітен” та виконання замовлення ПП “Леонзахистбуд” відведено більше півроку. Готовий виріб має бути доставлений до 30 червня 2026 року.

У договорах наведені технічні характеристики кабінки. Вона повинна бути модульною (розбірною), мати довжину 1,2 метра і ширину 80 сантиметрів. Конструкція буде закріплена на рамі по периметру та обладнана розсувними дверима шириною 55 сантиметрів. Всередині кабінки буде стільниця з ДСП, а систему оповіщення та телефонний апарат встановлять самі працівники метрополітену.

Кабінку доставлять на станцію “Мінська” на “синій” лінії метрополітену, що є неглибокою, без ескалатора. В технічній документації зазначено, що на цій станції розташований склад метрополітену, тому виріб буде доставлений на зберігання саме туди. На якій станції буде встановлено кабінку, поки що не повідомляють.

Їздиш, платиш – самі збитки: чому київське метро має найгірші показники дохідності по країні

Раніше повідомлялося, що у Києві планують змінити назви декількох станцій метро та одного депо на лівому березі. Мета – усунення плутанини під час навігації, оскільки деякі станції мають назви, що не відповідають їхньому реальному географічному положенню. Наприклад, станцію “Берестейська” пропонують перейменувати на “Грушки”, оскільки там вона дійсно розташована, а назву “Дарниця” планують прибрати, оскільки станція не знаходиться у Дарницькому районі.

Також повідомлялося, що, незважаючи на зростання доходів у 2023–2025 роках, метрополітени в усіх українських містах залишаються збитковими. Найгірша ситуація спостерігається саме в Київському метрополітені, який зафіксував найбільші збитки: торік він показав “мінус” майже на 3 млрд грн, а в 2025 році, лише за перші шість місяців, переплюнув негативні результати 2021 року.