Шлях між Вишгородом і Києвом знову стане повільнішим – 20 та 21 вересня на греблі Київської ГЕС працюватиме спецтехніка. Під час капітального ремонту мосту на трасі Р-69 Київ – Вишгород – Десна – Чернігів, Укргідроенерго завершує відновлення покриття на важливій переправі. Наразі на греблі проходить фінальний етап – укладання асфальту, після завершення якого не прогнозується обмеження для транспорту.
Укргідроенерго повідомляє про продовження ремонтних робіт на мостовому переході через Київську ГЕС. Це заключний етап – відновлення дорожнього покриття, пошкодженого через обставини воєнного стану. Тож, найближчими днями тут буде впроваджено реверсний рух транспорту.
У понеділок, 15 вересня, дорожники укладали асфальт на одній смузі руху, і на той момент вже діяв реверсний режим, а після завершення робіт рух був відновлений. Цими вихідними, 20 та 21 вересня, заплановано укладання асфальту на другій частині дороги. Роботи будуть виконуватись у дві зміни, щоб закінчити все в максимально стислі терміни.
У Укргідроенерго підкреслюють, що подальші роботи на об’єкті не потребуватимуть значних обмежень руху. Через статус греблі як критичної інфраструктури ремонт має специфічний характер, а частина інформації є обмеженою. У компанії зазначають: всі заходи виконуються з міркувань безпеки для працівників станції та цивільних, які користуються переправою щодня.
Тим часом у коментарях під повідомленнями компанії мешканці Вишгородщини та Києва активно обговорюють ситуацію. Частина водіїв дякує ремонтникам за поліпшення покриття і зазначає, що гребля є стратегічним об’єктом, який потребує належного стану. Нормальний стан дороги на дамбі – це запорука безпеки всієї гідротехнічної споруди.
Проте багато коментаторів висловлюють невдоволення через затори. Люди стурбовані, що реверсний рух у години пік може спричинити затримки, а в разі повітряної тривоги скупчення транспорту може стати небезпечним. Є й емоційні відгуки від батьків, які щодня витрачають години на дорогу: мовляв, діти виїжджають о 6:30, щоб встигнути до садочка, а повертаються о 20:30, і ремонт ускладнює їхнє життя.
Дехто пропонує організувати роботи цілодобово або щонайменше в три зміни, щоб скоротити терміни перекриттів. Інші нагадують, що такі ремонти не проводилися роками, і навіть зараз, незважаючи на війну, відновлення просувається швидше, ніж очікувалося. Укргідроенерго запевняє, що нинішній етап стане фінальним, і після вихідних значних обмежень руху на греблі не планується.
У Києві почали капремонт автомобільного мосту, що веде на Троєщину
Нагадаємо, що з 9 травня розпочався ремонт ще одного значного автомобільного мосту. Йдеться про споруду через ріку Десенка (притока Дніпра) на Троєщину з Труханового острова. Проте рух транспорту мостом обмежуватимуть не повністю, а частково – у напрямку станції метро “Почайна”, але до кінця року.
Також раніше повідомлялося, що Північним мостом Києва заборонили їздити двосекційним тролейбусам і автобусам. Отже, вже третій міст столиці має обмеження руху вантажного та важкового транспорту. До цього визнано аварійним міст метро, а вага транспорту, якому дозволено в’їзд на міст Патона у Києві, обмежена до 3,5 тонн (це вага завантаженого пікапа).
