Мережа “Епіцентр” відзначила відкриття свого першого торговельного центру в Обухові. У другій черзі нового ТРЦ планується розвиток сімейного розважального центру Epiland, який порадує відвідувачів у найближчому майбутньому. Наразі гостей очікує великий продуктовий маркет, дитячий магазин, меблеві галереї, сервісні послуги, спортивний супермаркет – усе це під одним дахом.
Новий ТРЦ “Епіцентр” розпочне свою роботу в Обухові 20 вересня на вулиці Київській, 27, згідно з інформацією від Української ради торговельних центрів. Він займатиме три поверхи та має площу понад 26 тисяч квадратних метрів. Внутрішні простори будуть заповнені знайомими торговими формати компанії, такими як “Галерея Деко”, “Центр меблів”, “Кераміка Центр”, дитячий “ЕПіК”, продуктовий Food Market з фудкортом, аптека, флора-центр, а також AutoMall і технічний хаб “ЦеТе”. Загальний асортимент налічуватиме близько 90 тисяч товарних позицій.
На 20 та 21 вересня компанія запланувала акції та розіграші для запрошених гостей. Зокрема, при покупці на суму від 2 тисяч гривень з карткою “Вигода”, перші 100 покупців отримають сертифікати на 500 гривень. Також очікуються подарунки на загальну суму до мільйона гривень, знижки до 50% на побутову техніку й гаджети, а також 5% кешбеку в технічному центрі. Відвідувачів також чекатимуть майстер-класи, безкоштовне частування та заняття з олімпійськими спортсменами.
Однією з унікальних особливостей об’єкта стане Drive in Arena площею 1,5 тисячі квадратних метрів, де можна заїхати на авто, обрати товари та завантажити їх у машину без виходу з салону. Також планується відкрита парковка на 220 місць із зарядними станціями для електромобілів та підземний паркінг, який може слугувати укриттям під час повітряних тривог, адже він вміщуватиме понад дві тисячі людей.
В ТРЦ також передбачені сервіси з хімчистки, ремонту одягу, виготовлення ключів, роботи банківського відділення та майстерень. За даними компанії, відкриття забезпечить близько 300 нових робочих місць і стане важливим джерелом стабільних податкових надходжень для міського бюджету.
Де відкрився найбільший магазин BROCARD в країні, і як ТРЦ Києва вийшли на довоєнні показники
Нагадаємо, що у ТРЦ Respublika Park відкрився найбільший магазин BROCARD в Україні. Новий масштабний формат поєднує у собі догляд, естетику та технології. Тут не лише можна придбати косметику чи парфуми, але й пройти діагностику шкіри обличчя та волосся й отримати індивідуальні консультації від експертів.
Також розповідається, що, незважаючи на повномасштабну війну, торговельні центри Київщини не лише вистояли, але й продовжують успішно розвиватися. Частина об’єктів відновлюється після пошкоджень, будується нова інфраструктура, а головне – київські ТРЦ знову заповнені відвідувачами. Але нові виклики вносять свої корективи, і успіх торговельних центрів визначається новими факторами.
