Жінка звернулася з заявою про закриття рахунку та переведення залишків коштів до АТ «Ощадбанк». Оскільки ПриватБанк не проявив жодної реакції на її запит, вона вимагає стягнути 53 913 гривень. Це зазначено у рішенні Світловодського міськрайонного суду Кіровоградської області, опублікованому 27 серпня 2025 року.
Клієнтка АТ КБ «ПриватБанк» протягом 10 років. 19 січня 2023 року вона подала запит на закриття рахунку і переведення залишку до АТ «Ощадбанк». Протягом тривалого часу вона не отримала відповіді на свій запит, що змусило її звернутися до суду для захисту своїх прав. Рішенням Суду від 18 червня 2024 року, банк був зобов’язаний перевести всі належні кошти на підставі її запиту від 19 січня 2023 року. Однак, банк здійснив цю процедуру лише 19 вересня 2024 року, що свідчить про безпідставне використання її коштів, через що жінка вимагала стягнути 3% річних та індекс інфляції згідно зі статтею 625 Цивільного кодексу України, а також моральну шкоду, завдану фізичними та психологічними стражданнями.
26 листопада 2024 року жінка подала до суду нову заяву про збільшення позовних вимог, в якій вимагала стягнути з банку 53 913 гривень, зокрема 3 405 гривень за інфляційні нарахування, 21 092 гривні – упущена вигода, 9 646 гривень – штрафні санкції, 60 гривень за квитанції Укрпошти та 19 708 гривень моральної шкоди. 15 травня 2025 року ПриватБанк подав до суду відклик, в якому заперечував проти позовних вимог, стверджуючи, що після рішення суду від 18 червня 2024 року, було відкрито виконавче провадження, і обов’язковість виконання рішення було надіслано банку лише 17 вересня 2024 року. В результаті, 19 вересня 2024 року банк виконав рішення суду на суму 31 018 гривень. 27 листопада 2024 року виконавче провадження було закрито через повне виконання рішення суду. Банк стверджує, що розрахунок інфляційних нарахувань є помилковим, а моральна шкода і упущена вигода не були підтверджені.
Яким було рішення суду?
Суд частково задовольнив позов жінки, зобов’язавши акціонерне товариство комерційний банк «ПриватБанк» сплатити 3 406 гривень за збитки через інфляцію та 1 553 гривні як 3% річних, загалом – 4 960 гривень.
“Судом було встановлено, що після блокування всіх карток позивачка скористалася своїм правом, передбаченим правилом надання банківських послуг, і 19 січня 2023 року подала через представника банку заяву про закриття рахунку і перерахування належних їй залишків. Факт подачі заяви 19 січня 2023 року був підтверджений під час розгляду справи №401/209/23. На момент ухвалення рішення судом було встановлено, що ПриватБанк не повернув кошти, належні позивачу, протягом 1 року 5 місяців, що є порушенням її прав”, – зазначив суд.
