Абонентка попередньо поповнила свій рахунок, однак Київстар зняв з неї гроші. Жінка не користувалася інтернетом та не робила дзвінків. Відповідний коментар вона залишила 21 вересня під постом компанії.
За її словами, Київстар списав кошти за інтернет. Також гроші були зняті через недостатню кількість коштів на рахунку для покриття тарифу.
“Зазвичай я поповнюю рахунок, коли настав час, а тут вирішила внести гроші наперед; оплата тарифу мала відбутися опівночі. Протягом тижня не мала мобільного інтернету, оскільки, мовляв, використала весь ліміт. Це дуже дивно, але довести це неможливо. Переважно користуюся Wi-Fi. Лише під час поїздок використовую мобільний. Тож, за цілий тиждень без інтернету, я вранці поповнила рахунок, і все було добре, поки о шостій вечора Київстар не зняв 20 гривень за доступ до інтернету. Я подзвонила, попросила скасувати цю операцію та повернути 20 гривень на рахунок. Опівночі знову зняли 20 гривень через недостатню кількість коштів для покриття тарифу. Потім сталася ще одна ситуація протягом тижня. Я поїхала до Польщі, зв’язку не було зовсім. Ні дзвінків, ні СМС… нічого. Київстар нахабно зняв усі гроші з рахунку, на щастя, лише 50 гривень. Якби було більше, забрали б усе. Але я не могла здійснити жодного дзвінка, і мені також не могли додзвонитися. Те ж саме зі СМС. Питання, за що зняли гроші? Київстар – злодії, шахраї. Зв’язок жахливий, а гроші крадуть,” – скаржиться жінка.
Відповідь Київстар
У компанії Київстар відреагували на скаргу жінки, зазначивши, що оплата відбувається згідно з умовами тарифу, підключеного на номер.
“Оплата відбувається відповідно до тарифних умов, які діють на номер. Ви можете самостійно контролювати витрати в додатку Мій Київстар,” – заявили в Київстар.
Як переглянути деталізацію рахунку в додатку Мій Київстар?
Перейдіть до розділу Історія — там ви зможете знайти всю інформацію про витрати та поповнення на вашому рахунку. Ви можете активувати фільтри за типом витрат або категоріями та вибрати період, за який хочете переглянути транзакції. У розділі Історія ви знайдете всі дії з рахунком за останні 6 місяців, і дані оновлюватимуться автоматично.