Київська кільцева електричка коригує маршрут через ремонт мосту: важлива інформація для пасажирів

У Києві відбуваються значні зміни в маршрутах міської електрички, зумовлені черговими ремонтами — цього разу залізничного мосту. Тож пасажирам упродовж двох тижнів слід бути особливо уважними, адже їх чекає складніша логістика і нові правила пересадок.

З 6 по 22 жовтня 2025 року на залізничному мості між Почайною та Райдужним триватимуть ремонтні роботи, внаслідок чого рух поїздів на цій ділянці повністю припинено. У офіційному Telegram-каналі повідомляється, що всі потяги в цей період курсуватимуть лише півкільцем або зі зміненими кінцевими станціями. У години пік потяги за маршрутом Святошин – Вокзальна – Дарниця – Святошин курсуватимуть кожні 30 хвилин. Це нижнє півкільце маршруту.

Рейси, які частково охоплюють лівий берег, курсуватимуть щогодини – до або зі станцій Почайна та Райдужний. Однак між цими станціями (через міст) жоден поїзд не проїде. Винятком є такі рейси:

  • А12, А13, А23, А24, А25, які курсуватимуть зі станції Райдужний до Святошина, не заїжджаючи на Почайну;
  • Б02 та Б13 – зі Святошина до Райдужного, також без зупинки на Почайній.

Окремо курсують ще чотири рейси між Почайною та Святошином:

  • А02 (05:39 – 06:02) і А14 (14:39 – 15:02) – зі Святошина на Почайну;
  • Б13 (11:57 – 12:20) і Б25 (21:57 – 22:20) – з Почайної на Святошин.

Скасовано 13 рейсів, які раніше курсували з інтервалом 30 хвилин за повним кільцем. Серед них ранкові та вечірні — з 7 до 10 ранку і з 16:09 до 19:01. Дано рейси Б03, А05, Б05, А07, Б07, А09, Б09, А17, Б17, А19, Б19, А21 та Б21.

У коментарях під публікацією пасажири активно питали, чи можна доїхати з Райдужного до Берестейської, з Пріорки до Лівобережної або з Воскресенки до Почайної. Через складність викладу не всі зрозуміли схему руху, і навіть після кількох перечитувань залишалися запитання. Судячи з пояснень, ситуація виглядає наступним чином:

через повне перекриття мосту між Почайною та Райдужним прямого сполучення між цими станціями немає;

з Райдужного на правий берег можна доїхати через Дарницю, Святошин і далі — за нижнім кільцем. Це довше, але можливо;

поїзди типу «А» з Воскресенки на Дарницю далі їдуть за кільцем до Святошина, тому пересадка не завжди потрібна;

на Пріорці можна сісти на електричку до Київ-Пасажирського, далі — до Дарниці й Лівобережного.

Рух поїздів зі станції Райдужний починається на 4 хвилини раніше звичного графіку. Наприклад, перший рейс вирушає о 06:10, далі — щогодини. Частина містян при цьому нарікає, що роботи стартують у понеділок, а не у вихідні, хоча ремонт триватиме понад два тижні. Інші, навпаки, підтримують необхідність оновлення інфраструктури, з огляду на її зношеність. Обіцяють повернення повного кільця після завершення ремонтних робіт.

Старі потяги кільцевої електрички гниють на Борщагівці: чому їх неможливо відновити й запустити

Нагадаємо, що на запасних коліях на Борщагівці сформувався справжній “цвинтар” старих потягів міської електрички, які перевозили пасажирів вже з 2009 року. Вони залишилися на балансі КП “Київпастранс” і не працюють тривалий час — з моменту, коли міська електричка стала Київською кільцевою і перейшла під управління Укрзалізниці. Старі вагони виявились нікому не потрібними, і зараз їх поступово знищують іржа, опади та вандали.

А також ми згадували про те, що кількість перевезених пасажирів перевищила 8 млн. Ювілейною пасажиркою стала жінка на ім’я Валентина, що їхала разом із маленьким Давидом.