Транспортні експерти з громадської організації розкритикували практику облаштування “кишень” на зупинках громадського транспорту в столиці. Ці заїзди стали традицією ще з радянських часів, адже вважається, що вони зручні для автобусів і тролейбусів, адже дозволяють забирати пасажирів без сповільнення руху. Проте, на думку фахівців, ці споруди лише ускладнюють під’їзд тролейбусів та автобусів до бордюру, звужують тротуари та блокують рух автомобілів.
Про негативні наслідки наявності “кишень” на зупинках пишуть фахівці у соціальних мережах. Вони закликають до ліквідації більшості таких елементів у столиці, стверджуючи, що подібні споруди лише заважають, оскільки не дозволяють громадському транспорту зупинятися під бордюром, звужують тротуари та ускладнюють рух автомобілів.
В якості позитивного прикладу наводять зупинку на просп. Рокосовського, де було прибрано одну з “кишень”. Зокрема мова йде про зупинку “Школа №9”, де дорожники ліквідували кишеню, що не дозволяла навіть 12-метровим тролейбусам та автобусам під’їхати під бордюр. Водії 18-метрових тролейбусів навіть не зупинялися там, висаджуючи пасажирів просто на проїзну частину.
“Необхідно вжити аналогічних заходів і щодо більшості подібних “кишень” на вулицях міста”, — наголошують експерти.
Організація вказує, що винятком є тільки ті вулиці, де є одна смуга руху в кожному напрямку і спостерігається інтенсивний рух громадського та приватного транспорту. Тому активісти критикують безглузді витрати бюджетних коштів на створення нових кишень. Раніше організація висловлювала занепокоєння через проблему на дублері основного ходу Столичного шосе, а тепер відзначають створення кишені на околиці Новобіличів на вулиці Корсунській.
На вулиці Здановської на зупинці “Гуртожиток” кишеня суттєво звузила транзитну зону тротуару до одного метра, враховуючи павільйон очікування. Потік транзитних пішоходів перетинається з пасажирами при посадці-висадці з автобуса. При цьому габарити кишені не дозволяють автобусам під’їжджати під бордюр, і вони блокують рух автомобілів у смузі руху, зазначають експерти.
Киянам пропонують сплачувати за паркування під власними будинками
Нещодавно кияни розпочали збір підписів за легалізацію “проблемних” парковок біля житлових будинків. Пропонується механізм: місця для паркування мають бути узаконені, якщо три чверті мешканців підтримують цю ініціативу. Вартість паркування для власників буде економічно обґрунтованою і може включати тривалі періоди (квартал), з обіцянкою значних доходів для міста.
Також відомо, що в застосунку “Київ Цифровий” з’явилася нова функція, яка допомагає знаходити вільні паркомісця без потреби хаотично об’їжджати квартали. Це стане суттєвою допомогою водіям, оскільки знайти місце для паркування, особливо в центрі столиці, майже рівнозначно виграшу у лотерею. Новий сервіс вже запроваджено на 83 паркувальних майданчиках міста, але поки що його покриття є частковим.
