Політична реклама ексміністра екології Ігоря Шевченка, якою заповнений центр Києва, викликала обурення серед киян. Нещодавно її “засипали” фотографіями з милим песиком – їх наклеїли на скло, за яким з лютого 2025 року приховувалися постери “героя” Міжнародного економічного форуму в Давосі. Це історія, яка сталася 7 років тому, коли український чиновник зганьбився – набрав оберемок синіх шапок з логотипом WEF, які роздавали гостям і учасникам безкоштовно.
Обурення киян від політичної реклами Ігоря Шевченка прокоментував у Facebook екснардеп, а нині військовий Ігор Лапін. Він повідомив, що нещодавно прогулюючись Хрещатиком, помітив, як на політичний постер Ігоря Шевченка приклеїли зображення милого собаки з написом: “Це фото мого песика – воно гарніше за політичну рекламу під час війни”.
“Іду собі по Хрещатику, і тут раптом – креатив від людей. До речі, це той самий чоловік, який нещодавно “тирив” шапки у Давосі на форумі. Він по квоті Юлії Тимошенко, на якому неможливо поставити тавро”, – зауважив Лапін у своєму дописі.
Важливо відзначити, що наліпки з кумедним цуциком також є складовою політичних технологій – хтось “забомбив” такі постери Шевченка саме в тому місці, де розміщений QR-код, що веде на сайт ексміністра екології. Там політик розповідає про себе та про причини, чому його варто обрати президентом, як тільки війна в Україні завершиться. По суті, ці плакати, які були вивішені у столиці ще на початку 2025 року, мають важливу політичну мету – легалізувати початок виборчої кампанії в Україні.
Крінжороби київської реклами: “тверді стандарти” Ковальської та політичний меседж Шевченка
Нагадаємо, у середмісті Києва помітили політичну рекламу, яка представляє собою прості рекламні плакати з дивними написами та фотографією ексміністра Ігоря Шевченка, відомого завдяки скандальній історії з Давосу 6 років тому. Це, зокрема, передвиборча реклама, адже QR-код на постерах веде на сайт, де політик пояснює, чому саме його потрібно обрати президентом після закінчення війни.
Також нещодавно повідомлялося, що рекламний креатив відомої у Києві будівельної компанії “Ковальська” отримав скандальне продовження. У липні до рекламної кампанії запросили відому українську зірку кіно для дорослих Джозефіну Джексон: її охрестили “експерткою з твердості”, а рекламний слоган змінили на “Твердий стандарт”. Таку незвичну колаборацію вже розкритикували у Держпродспоживслужбі: “ханжі-державники” визнали рекламну кампанію дискримінаційною.
