З 1 листопада 2025 року Київстар оновлює тарифи на послугу Мобільна безпека для всіх діючих користувачів, за винятком тих, хто використовує річні пакети. При цьому зросте сума компенсації, яку можна отримати в разі втрати пристрою. Інформацію про це можна знайти на сайті компанії.
Послуга Мобільна безпека підвищує шанси на повернення телефону, смартфона або планшета у випадку їх втрати. Вона дозволяє віддалено керувати пристроєм і захищати особисті дані. Можливість підключення послуги доступна на пристроях із операційною системою Android 8 і вище, а також iOS 15 і вище.
“З 1 листопада 2025 року ми оновимо вартість денних та тижневих тарифів для всіх користувачів послуги, за винятком власників річних пакетів, в залежності від вибраного пакету. Також ми збільшуємо суму компенсації для тих, хто втратить пристрій, щоб забезпечити ще більшу надійність захисту. Якщо вам потрібно достроково припинити дію послуги, просто надішліть SMS зі словом СТОП на номер 6911. Користувачі отримають детальну інформацію про оновлені умови через SMS”, – зазначили у Київстар.
Про послугу «Мобільна безпека»
«Мобільна безпека» — це комплексна послуга, яка дозволяє бачити місце розташування близьких на карті, отримувати сповіщення про їх пересування, а також захистити свій смартфон за допомогою мобільного застосунку. Сервіс дає змогу віддалено управляти телефонами та допомагає повернути їх у разі крадіжки чи втрати. З послугою «Мобільна безпека» ви можете:
- дізнатися місцезнаходження ваших близьких і отримувати сповіщення про їх переміщення;
- дистанційно керувати смартфоном у разі втрати (переглядати позицію, активувати звуковий сигнал);
- отримати свій втрачений смартфон кур’єром;
- отримувати сповіщення про повітряну тривогу у вашому регіоні;
- гарантувати безпеку ваших даних завдяки функції захисту особистої інформації.
Як підключити послугу?
Щоб підключити послугу, необхідно завантажити додаток «Мобільна безпека» з Google Play або App Store, пройти авторизацію за номером телефону та обрати відповідний пакет.
