Громадяни України зобов’язані протягом 10 днів повідомляти Пенсійний фонд про будь-які зміни, що стосуються паспортних даних, контактної інформації, банківських реквізитів, а також зміни місця роботи. Це є критично важливим для забезпечення коректності та своєчасності виплат. Інформацію надали в Головному управлінні ПФУ в Донецькій області.
Для того щоб виплати відбувалися без затримок, необхідно протягом 10 днів повідомляти Пенсійний фонд про такі зміни: зміни паспортних чи прізвищ, контактних даних, банківських реквізитів, місця праці або відкриття/закриття підприємницької діяльності. Виконати цю процедуру можна декількома зручними способами:
- через електронний кабінет (посилання);
- особисто в будь-якому сервісному центрі ПФУ;
- дославши документи поштою рекомендованим листом;
- через роботодавця, якщо зміни стосуються роботи.
У разі несвоєчасного повідомлення про зміни можуть виникати зайві виплати, які доведеться відшкодувати. Як оновити дані онлайн — дивіться у відеоінструкції нижче.
Які обставини має повідомляти отримувач житлової субсидії до ПФУ?
Громадянин, якому призначено житлову субсидію, зобов’язаний протягом 30 календарних днів повідомити Пенсійний фонд про зміни, що впливають на призначення субсидії (пункт 90 Положення про надання житлових субсидій, затвердженого постановою Кабінету міністрів України від 21.10.1995 року №848). Серед таких обставин варто зазначити:
- зміни у складі зареєстрованих у житловому приміщенні членів домогосподарства або їх соціального статусу;
- зміни у переліку житлово-комунальних послуг та умов їх надання;
- зміни управителя комунальних послуг або створення об’єднання співвласників багатоквартирного будинку;
- перебування за кордоном особи з домогосподарства або члена сім’ї понад 60 днів;
- одноразова покупка на суму понад 50 тисяч гривень, а також придбання або набуття права власності на майно вартістю понад 50 тисяч гривень;
- набуття права власності на транспортні засоби (окрім мопедів і причепів);
- здійснення операцій із купівлі безготівкової та/або готівкової іноземної валюти, банківських металів на загальну суму понад 50 тисяч гривень (варто враховувати, що суми всіх операцій підсумовуються за 12 місяців);
- отримання одноразового доходу в розмірі, що перевищує 25-кратний прожитковий мінімум для працездатних осіб (за винятком цільових благодійних виплат, страхових сум на медичну та соціальну допомогу, спадщини у вигляді нерухомого майна тощо);
- відкриття депозитного рахунку на суму понад 100 тисяч гривень або придбання облігацій внутрішньої державної позики на відповідну суму;
- випадок, що призводить до втрати права на субсидію на понаднормову площу житла (перегляд субсидій на такі випадки проводиться у разі змін у складі осіб, зареєстрованих у житловому приміщенні, або у разі працевлаштування членів домогосподарства).
