Що робити киянам при раптовому відключенні електрики: корисні рекомендації від ДТЕК

Компанія ДТЕК Київські електромережі підготувала корисні поради для мешканців столиці, які зіткнулися з раптовими відключеннями електрики, незважаючи на наявні графіки стабілізаційних відключень. Експерти рекомендують спочатку визначити причину зникнення світла, а вже потім вживати заходів. Причини можуть варіюватися — від пошкодження обладнання до неналежної роботи управляючих компаній або ОСББ.

Алгоритм дій у випадку екстреного відключення світла був розкритий у ДТЕК Київські електромережі. Спочатку слід перевірити наявність інформації щодо аварійних, стабілізаційних або екстрених відключень на сайті в розділі “Відсутня електроенергія?” або через чат-боти у Viber чи Telegram.

Якщо інформації про відключення немає — це може свідчити про екстрене знеструмлення. У такому випадку рекомендується звернутися до ЖБК, ОСББ або управляючої компанії. Саме вони відповідають за справність електромереж у будинку та можуть перевірити, чи є аварії або несправності на внутрішніх мережах.

Якщо внутрішні мережі функціонують без перебоїв, ЖБК, УК або ОСББ повинні звернутися до ДТЕК Київські електромережі з заявкою на відсутність світла. Після цього енергетики проведуть перевірку обладнання, що забезпечує електропостачання до будинку, і за необхідності усунуть неполадки.

Це вже надовго: коли у Києві почали відключати електрику і скільки черг знеструмлення зазвичай діє

Нагадаємо, наприкінці жовтня місто повернулося до погодинних графіків відключення електроенергії. 22 числа у столиці ще діяли екстрені відключення, але незабаром їх змінили на стабілізаційні — електрика почала відключатися за чітко визначеним розкладом.

А 24 жовтня мешканці Києва знову залишилися без електроенергії на тривалий час. За офіційною інформацією, у той день діяли не три черги, як напередодні, а від 1,5 до 2,5 черг одночасно.