Мігрант-кур’єр вразив активіста своїм ставленням: реакція та наслідки незвичної ситуації

Порушення правил паркування в Києві стосується не лише водіїв автомобілів, а й тих, хто вважає, що їхній “легкий транспорт” займатиме мало місця і не створюватиме проблем. Кур’єри, які здійснюють доставки їжі, залишають свої мопеди та мотоцикли на тротуарах, в середині проїзної частини у дворах і навіть на під’їздних сходинках. Проте вони зобов’язані дотримуватись тих же правил паркування, що й водії автомобілів, а серед штрафів, які можуть застосовуватися до кур’єрів, особливо виокремлюється покарання за неправильне паркування.

Не так давно один випадок, що міг би призвести до накладення штрафу, описав киянин Павло Постоєнко у Facebook-спільноті “Пасажири Києва”. Інцидент стався в Солом’янському районі столиці, на вулиці Борщагівській, 189/1. Кур’єр служби доставки Glovo залишив свій мотоцикл на тротуарі, перекривши частину пішохідної зони, однак знайти компроміс не вдалося.

“На прохання поставити мотоцикл паралельно будівлі, як і сусідній мопед, чоловік у червоній куртці з помітним акцентом в грубій формі відповів, що принципово не буде нічого виконувати, адже йому це до вподоби. На пропозицію викликати поліцію сказав, що можеш викликати, йому байдуже”, – зазначив активіст.

Проте, побачивши, що киянин зателефонував до правоохоронців, кур’єр чимдуж забрав своє замовлення і поїхав. За словами Постоєнка, виклик правоохоронців довелося скасувати, але він закликає всіх, хто побачить цього водія знову біля магазинів Adidas чи Nike, відразу повідомляти поліцію. Адже зрозуміло, що в подібних випадках, яких стає все більше, незалежно від того, про яку службу доставки йдеться, вирішити питання можуть лише штрафи як запобіжний захід.

Кияни в коментарях обговорюють цю ситуацію як частину загальної проблеми. Вони підкреслюють, що в Києві це належить до системних питань, і багатьом, як і кур’єру, байдужі правила паркування. Деякі пропонують вжити радикальних заходів – просто скласти мопед на асфальт, “перший раз ніжно, другий – просто кинути”.

Згідно з правилами дорожнього руху України, стоянка на тротуарах для легкових автомобілів і мотоциклів заборонена, якщо для пішоходів залишається менше двох метрів. Мотоцикли можуть бути припарковані лише на самому краю тротуару, ближче до проїзної частини. Порушення правил паркування карається штрафом у розмірі 340 грн, або 680 грн, якщо мотоцикл заважає проходу пішоходів.

У місті кількість кур’єрів, зокрема серед мігрантів, невпинно зростає, і подібні конфлікти виникають частіше. Проте автор допису наголошує, що правила однакові для всіх, а розмови, на жаль, малоефективні. Тож кожен подібний випадок має завершуватися викликом поліції.

Кияни збирають підписи для легалізації “проблемних” парковок біля багатоповерхівок

Нагадаємо, що кияни активно збирають підписи за легалізацію “проблемних” парковок біля житлових будинків. Пропонують механізм, згідно з яким місця для паркування транспортних засобів будуть легалізовані, якщо три чверті мешканців висловлять підтримку такій ініціативі. Ціну для власників пропонують встановити на основі економічно обґрунтованих даних, у тому числі й за тривалі оренди (квартал), і обіцяють, що це принесе місту значні надходження.

Окрім того, на сьогодні в Києві посилюється напруга навколо роботи евакуаторів – водії звинувачують інспекторів у зловживаннях. Переважно мова йде про випадки, коли автомобіль, що припаркований без перешкод для руху, опиняється на штрафмайданчику. Тож, інспекція з паркування надала повний список підстав для тимчасового затримання автомобілів.