Кияни не оцінили незвичайну гастрономічну провокацію з шоколадними личинками

У київських магазинах та ресторанах зʼявився шоколад, котрий викликав справжні дискусії у соцмережах між шанувальниками новинок та прихильниками традиційних смаків. Аж ніяк не зможе зрівнятися з шоколадом з Дубая, адже новинка – батончик з личинками, що носить назву “Жуколад”, підкорила TikTok і стала справжнім трендом 2024 року. Виробники цього незвичайного десерту вже від самого початку охрестили його провокацією, і, безсумнівно, це їм вдалося.

Київські Milk Bar, мережа мульти-магазинів “Аврора” та ресторан “Китайський привіт” обʼєдналися для створення чогось надзвичайного. Результатом їхньої співпраці став батончик “Жуколад” з смаженими зофобасами, які вважаються традиційним делікатесом в азійській кухні. До складу десерту, крім личинок, які, за відгуками дегустаторів, надають “приголомшливий хрускіт”, входять арахісова паста, катаїфі – тонка хрустка локшина, темна шоколадна глазур, цукор, какао, лактоза, соєвий лецитин та ароматизатори.

Як повідомляє AllRetail, продукт має сертифікат з протоколом випробувань, що доводить його безпечність. Також, виробництво та продаж дозволені українським законодавством з 2022 року, яке дозволяє використання молюсків, ракоподібних, безхребетних та комах в їжі. Розробники “Жуколаду” підкреслюють, що це сміливий експеримент для тих, хто готовий вийти за рамки звичайного.

Цікавим є те, що солодощі з личинками з’явилися саме напередодні Геловіна, що зовсім не випадково. Учасники співпраці називають його “вау-продуктом”, що має вразити. І реклама спрацювала – здивування стало помітним. Батьки активно обговорюють, чи безпечно купувати такі новинки, адже діти, як правило, намагаються спробувати щось нове або шукають “щось страшне” для свята.

Проте задумана провокація реалізована на всі сто, адже у соцмережах виникли численні дискусії. Ті, хто підтримує ідею, порівнюють зофобасів із креветками та запевняють, що це всього лише білок у незвичному вигляді. Дегустатори запевняють, що за смаком батончик нагадує “Мілку з арахісом”. Іноді жінки купують його зі сподіванням, але особливо “хрумтіти” личинками доводиться їхнім чоловікам, які не бояться жодних експериментів.

Але є і противники батончика, котрі висловлюють свої побоювання. Від повного несприйняття – “їжте самі своїх хробаків” – до багатьох питань щодо якості та походження личинок. Де вони вирощуються? Чи можуть вони бути джерелом паразитів? Чи не зашкодять оболонки слизовій дитини? Декотрі вбачають в цьому моральну деградацію та нездоровий інтерес до чужих свят. Інші ж вважають, що це всього лише рекламний трюк, котрий має на меті привчити людей вживати червʼяків під приводом екологічності.

Проте, як би там не було, до 20 листопада “Жуколад” буде доступний у київських та львівських магазинах мережі “Аврора” та ресторанах “Китайський привіт”. Його вартість становить 49 гривень, а кількість обмежена, тому, судячи з коментарів, розбирають його швидко – навіть якщо не всі наважуються спробувати саму личинку. У загальному, батончик викликав у суспільстві саме ті емоції, на які розраховували його творці – “фу, клас”, адже гастропровокація безумовно не залишила нікого байдужим.

Коли настав черговий “дедлайн” відкриття ТРЦ Ocean Mall, і чому районні ТЦ у Києві вистояли проти великих мереж

Нагадаємо, що у травні оголошувалося, що ТРЦ Ocean Mall у Києві, відкриття котрого обіцяють вже більше шести років, знову змінив терміни запуску. За новими даними, один з найбільших торгово-розважальних центрів Східної Європи планують відкрити восени 2025 року. Це вже шоста спроба з 2018 року розпочати роботу.

Також було зазначено, що торговельні площі біля дому майже не втратили орендарів, зберігають стабільний потік покупців і роблять акцент не стільки на асортимент, скільки на великий набір послуг та товарів в одному місці. Мова йде про районні ТРЦ, які у столиці виявилися найстійкішими, зберігши своїх відвідувачів.