Укрзалізниця роз’яснила причини відсутності нових експрес-маршрутів в регіонах

Чоловік звернувся до Укрзалізниці з проханням запустити нові регіональні експрес-маршрути. Йдеться, зокрема, про маршрути Львів-Ужгород, Воловець-Перечин та Львів-Солотвино. Відповідний коментар він залишив 21 жовтня під публікацією компанії.

За його словами, маршрут Львів-Ужгород давно потребує впровадження. Він також вважає за доцільне додати зупинку на станції Бескид для регіональних експресів та відкрити нові маршрути.

“Укрзалізниця, я маю на увазі нові регіональні експрес-маршрути, до прикладу, давно назрів маршрут Львів – Комарно – Рудки – Самбір – Старий Самбір – Стрілки – Розлуч – Явора – Турка – Сянки – Великий Березний – Перечин – Ужгород. Також можна додати зупинку на станції Бескид для експресів, а ще відкрити інші маршрути, наприклад, Воловець – Перечин або Львів – Солотвино. Це зменшить кількість далекобійних поїздів, перетворить Львів на важливий хаб для зручних пересадок, підвищить ефективність міжобласних перевезень, а також зменшить потребу багатьом поїздам їздити напівзаповненими. В пікові періоди року це створює комфортні умови для сполучення в межах країни”, – зазначив чоловік.

Реакція Укрзалізниці

Укрзалізниця відреагувала на прохання чоловіка. Вони визнають його зацікавленість у розвитку регіональних експрес-маршрутів, проте наразі спостерігається низький рівень пасажиропотоку на багатьох напрямках.

“Ми розуміємо зацікавленість у розвитку регіональних експрес-маршрутів, проте наразі на багатьох напрямках спостерігається низький рівень пасажиропотоку. Вільних місць у поїздах на маршрутах Львів – Мукачево та Львів – Ужгород, а також до Солотвина, достатньо. Під час пікових періодів ми додаємо додаткові рейси регіональних експресів і забезпечуємо попередній продаж квитків на транзитні поїзди. Інвестування значних коштів у запуск нових маршрутів, коли поїзд може вмістити 400–500+ вільних місць, на сьогодні не є економічно доцільним. Ми постійно слідкуємо за попитом та готові оперативно коригувати маршрути й додавати рейси, якщо пасажиропотік зросте. Ваша пропозиція є слушною і заслуговує на увагу. При наявності достатнього пасажиропотоку, вирішення питання субсидування збитків від перевезень та відповідного рухомого складу ми можемо розглянути вашу ідею. Дякуємо за ваше розуміння та активну позицію у розвитку залізничного сполучення”, – повідомили в Укрзалізниці.

Укрзалізниця про попит на квитки з Києва до Бухаресту

Новий міжнародний поїзд №99/100 Київ – Бухарест має стабільний попит серед українців. За два тижні вже продали 2100 квитків. Впродовж першого тижня його курсування Укрзалізниця перевезла майже 800 пасажирів. Найчастіше українці подорожували з Вінниці до Бухареста. Цим потягом можна доїхати до двох міжнародних аеропортів Румунії – в Ясах та Бухаресті. В Ясах зручно зловити нічні рейси, а в Бухаресті – ранкові. Зручну пересадку забезпечує міський транспорт. Також на центральному вокзалі Бухареста Gara de Nord можна пересідати на поїзди до Бургаса, Софії та Стамбула. Час проходження митного контролю між Україною та Молдовою становить одну годину, а між Молдовою та Румунією – півтори години. Придбати квитки можна в застосунку та на сайті Укрзалізниці.