У Києві біля Льодового стадіону виявили підпільну парковку, що таємно розширилася в 6 разів

У Голосіївському районі Києва виявили паркувальний майданчик, який перевищує заплановану місткість майже в шість разів. Автомобілі паркують на зелених територіях, а також на майданчику не передбачені місця для водіїв з інвалідністю. При цьому, тіньовий готівковий прибуток з даного об’єкта, за даними, становить близько 1,5 млн грн щороку.

Згадану напівлегальну парковку у Голосіївському районі столиці, на проспекті Глушкова, 10-12 (непарна сторона, поруч із недобудованим Льодовим стадіоном), озвучив у Facebook очільник Громадської ради при КМДА Геннадій Кривошея. Він відзначив, що паркувальний майданчик офіційно має 27 місць, проте реально на цій території облаштовано близько 150 паркомісць (нумерація до 140, але існують і “бонусні” місця).

“І знову жодних облаштованих місць для людей з інвалідністю. І знову все за готівку: мінімум за одне місце платіж 1500 грн/місяць. 100 необлікованих місць – рахуйте самі,” – додав Геннадій Кривошея у своєму пості.

Таким чином, Кривошея зазначає, що цей майданчик приносить “тіньовий” прибуток у розмірі близько 1,5 млн гривень на рік у чужі кишені. За його словами, ці кошти не надходять до міського бюджету, в той час як місто веде судові справи з орендарями майданчику. Тому очільник Громадської ради закликав Департамент транспортної інфраструктури напрацювати пропозиції для вирішення цієї ситуації. Важливо зазначити, що відповідальність за паркувальний майданчик покладається на Департамент територіального контролю КМДА, який має вжити заходів для усунення порушень.

Парковки-нелегали розростаються у Голосіївському районі: як вирішать проблему

Про подібну парковку, що зросла на сотню додаткових місць, вже писали днями. Вона також розташована у Голосіївському районі Києва, на перетині вулиць Самійла Кішки та Юлії Здановської. На місці дерев і лавок тепер стоять автомобілі з номерами до 300. За підрахунками активістів, бюджет міста через це “потайне розширення” недоотримує до 150 тис. гривень щомісяця.

Крім того, ми слухали від киян про збір підписів за легалізацію “проблемних” парковок біля житлових будинків. Вони пропонують, щоб місця для паркування транспортних засобів можна було легалізувати за умови, якщо три чверті мешканців не заперечують проти такої ініціативи. Власникам пропонують встановити економічно обґрунтовану ціну, в тому числі й на тривалі періоди (квартал), і обіцяють, що це принесе місту суттєві прибутки.