Особа, яка має намір звернутися до Пенсійного фонду України, може це зробити в дистанційному форматі. Для зручності було розроблено кілька способів подачі звернень онлайн, що уникає потреби особисто відвідувати сервісний центр. Про це повідомили в пресслужбі ПФУ.
Це забезпечує громадянам можливість швидко і безпечно звертатися до Фонду з будь-якої точки України або з-за кордону. Через вебпортал електронних послуг ПФУ: зайдіть до свого особистого кабінету за посиланням, авторизувавшись за допомогою кваліфікованого електронного підпису, Дія.Підпису або ID.GOV.UA. У розділі “Комунікації з ПФУ” оберіть категорію “Звернення”. Тут ви зможете залишити запит, пропозицію чи скаргу.
Через інформаційну сторінку вебпорталу електронних послуг ПФУ: на інформаційній сторінці у розділі “Для громадськості”, рубрика “Звернення громадян”, категорія “Електронне звернення” доступна спеціальна онлайн-форма для офіційного електронного звернення.
Електронною поштою: надішліть своє звернення на офіційну адресу: info@pfu.gov.ua. У вашому листі обов’язково вкажіть контактні дані, суть питання та, за потреби, додайте скан-копії документів. Звернення, подані через інтернет, розглядаються у терміни, визначені законодавством. Можливість дистанційного звернення до органів ПФУ – це зручний і сучасний спосіб комунікації, що дозволяє отримати інформацію про призначення та виплату пенсій, субсидій, пільг, страхових виплат, соціальних допомог та стипендій.
Одержувачі страхових виплат можуть перевірити інформацію про виплати та ідентифікацію в особистому кабінеті на вебпорталі електронних послуг ПФУ
Для користувачів, які отримують страхові виплати в результаті нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання, на вебпорталі електронних послуг ПФУ тепер доступний новий сервіс – “Мої страхові виплати”. Щоб скористатися цим сервісом, потрібно авторизуватися за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП), Дія.Підпису або засобом інтегрованої системи електронної ідентифікації ID.GOV.UA. У цьому розділі ви знайдете інформацію про одноразові або щомісячні виплати, які здійснює ПФУ для отримувачів страхових виплат. Також для одержувачів страхових виплат став доступний сервіс “Моя ідентифікація”, що відображає результати фізичної ідентифікації. Детальніше з сервісом “Моя ідентифікація” можна ознайомитися за посиланням. У користувача, який ідентифіковано як пенсіонера та отримувача страхових виплат, відображаються дані про останню пройдену ідентифікацію.
