Бабусині консервації та шкарпетки: у метро почали активно очищати територію від вуличних продавців.

KП “Київблагоустрій” розпочало новий етап у боротьбі зі стихійною торгівлею в столиці. Це включає очищення виходів зі станцій метро від незаконної торгівлі, адже майже в кожному переході можна побачити “розкладки” з різноманітними товарами — від шкарпеток до домашніх заготовок. Конфіскують лише засоби для торгівлі, такі як столи, ящики та прилавки, а товари залишаються.

Про проведення рейдів у підземних переходах і виходах зі станцій метро в Києві розповіли у КП “Київблагоустрій”. Комунальні служби повідомляють, що новий етап боротьби зі стихійною торгівлею розпочався на початку листопада. Перевірки вже охопили 8 районів міста, з переходів прибрано більше ніж 70 незаконних торгових точок.

“При цьому КП “Київблагоустрій” не конфіскує товари. Демонтаж стосується лише елементів, що використовуються для реалізації товарів — столів, ящиків, прилавків тощо”, – зазначили в КП “Київблагоустрій”.

Додано декілька фотографій з рейдів. На них видно, що в переходах продається різноманіття товарів: від шкарпеток й квітів до ювелірних виробів (на жаль, можливі підробки), а також домашні заготівлі — без жодних гарантій щодо безпеки, оскільки некоректна пастеризація може призвести до розвитку бактерій, які виділяють токсини, що викликають ботулізм.

Київське метро та інший транспорт можуть стати безкоштовними: як це працює і чому це важко реалізувати

Нагадаємо, нещодавно в Київраді знову підняли питання про безкоштовний проїзд у метро на честь дня народження київського метрополітену. Цю ідею запропонував депутат Тарас Козак. Варто відзначити, що в цьому є певний сенс, оскільки подібна модель, що застосовується в ряді європейських міст, сприяє збільшенню соціальної активності громадян.

Також, згідно з інформацією депутата Київради Андрія Вітренка, з 2020 року в кулуарах КМДА ведеться активна дискусія щодо впровадження фінансової моделі, за якою весь міський транспорт буде безкоштовним. Така схема працює на Мальті, в Люксембурзі, а також у 15 польських та 10 французьких містах. Багато депутатів Київради підтримують цю ідею, однак представники фінансового та транспортного департаментів КМДА, а також топ-менеджмент Київпастрансу та метрополітену висловлюють свої заперечення.