Близько тижня тому в «АТБ» повідомили про нову можливість для клієнтів. Протягом листопада діє безкоштовна доставка інтернет-замовлень з супермаркетів цієї мережі на відділення «Укрпошти» по всій країні. Ця пропозиція стосується замовлень на суму від 299 гривень.
Придбати продукти або товари можна на сайті atbmarket.com чи в мобільному додатку «АТБ». Пропозиція буде актуальна до 30 листопада для замовлень вагою до 30 кілограмів.
«Інтернет-замовлення з «АТБ» тепер доступні у відділеннях «Укрпошти» по всій Україні! Це означає, що понад 3,5 тисячі найменувань якісних продуктів і товарів першої необхідності стали доступними для жителів усіх регіонів – навіть у віддалених селах та містечках країни, де немає магазинів «АТБ», – зазначили у компанії.
Як це працює:
- обираєте товари в інтернет-магазині «АТБ» або в мобільному додатку;
- сплачуєте онлайн;
- вказуєте зручне відділення «Укрпошти» для отримання;
- забираєте замовлення, коли буде зручно.
Представники «Укрпошти» також прокоментували цю ініціативу. Вони зазначили, що об’єднали зусилля з «АТБ», щоб забезпечити мешканців найвіддаленіших регіонів продуктами першої необходимости. Адже національний поштовий оператор має понад 26 точок присутності по Україні: стаціонарні та пересувні відділення, а незабаром також і поштомати.
«Тепер люди, які проживали поза межами сучасної роздрібної логістики, зможуть отримати продуктовий набір за вигідними цінами – разом із товарами для дому, побуту або гігієни – прямо у поштовому відділенні.
Партнерство з «АТБ» – це не тільки зручність, а й рівні можливості для всіх. Якщо мешканці великих міст звикли до доставки «під двері», то для жителів віддалених сіл це стане справжнім перезапуском системи доступу до товарів. Наше завдання – забезпечити всю країну не лише базовими соціальними, логістичними та фінансовими послугами, а також ліками та продуктами. Це модель повної доступності, де сервіс однаковий незалежно від місця проживання», – додали в «Укрпошті».
Гендиректор «Укрпошти» Ігор Смілянський відреагував на цю новину з гумором, висловивши подяку «АТБ» за довіру.
«Усі знають, що «Укрпошта» першою «винайшла» Glovo і доставляла продукти додому ще до того, як це стало мейнстримом. Найбільш популярні наші товари: ковбаса та туалетний папір. Прийшов час зробити черговий прорив для ринку та підняти якість послуг на новий рівень.
Тепер продукти за доступними цінами доступні по всій країні. Користуйтеся й діліться враженнями, чи вам це подобається», – зазначив Смілянський.
Партнерський матеріал
