На початку листопада у столичному ТРЦ Lavina Mall відкрилася нова Aromateque – з цією мережею кияни познайомилися майже 10 років тому, коли на бульварі Лесі Українки відкрився перший флагманський бутік. Згодом ритейл-магазини стали з’являтися у київських ТРЦ, і наразі поціновувачі унікальної парфумерії можуть навідатися до ТРЦ Lavina Mall на Берковецькій, 6Д. Тут можна знайти ексклюзивні аромати, що створені з використанням лише рідкісних та якісних інгредієнтів.
Про відкриття нової Aromateque пресслужба ритейлера повідомила на своїй офіційній сторінці в Instagram, зазначивши, що тут представлені найкращі нішеві бренди парфумерії та косметики. Вибір найіменитіших брендів дійсно величезний, до того ж, здебільшого тут продаються парфуми, які неможливо знайти в інших місцях. Ціни відповідні, але за кожним флаконом стоїть парфумерний дім, у кожного з яких своя історія.
Іноді вона сягає часів королеви Вікторії, як у випадку з Creed – цей парфумерний дім у 1760 році в Лондоні заснував Джеймс Генрі Крід. І так швидко здобув прихильність королівського двору Англії, що королева Вікторія надала йому статус офіційного постачальника парфумерії королеви. В Aromateque досить великий вибір ароматів цього бренду, вартість яких коливається у проміжку від 7 тис грн до 42 тис грн.
Або парфуми від люксового дому Maison Francis Kurkdjian, що вже є сучасною історією. Його засновник Франсіс Куркджан був визнаний одним із видатних «носів» сучасності у віці 24 років. Це визнання він отримав завдяки тому, що створив культовий аромат Le Male для дому Jean Paul Gaultier. Згодом він створив понад 40 парфумерних композицій-бестселерів для люксових брендів і відкрив власне парфумерне ател’є. Туалетна або парфумована вода від Maison Francis Kurkdjian коштує від 9 до 39 тис грн і обіцяє її власнику справжній паризький шик.
У “Лавіні” відкрили перший магазин у концепції Evoke та провели виставку прикрас з каміння
Нагадаємо, днями Інформатор писав про те, що у київському ТРЦ Lavina Mall організували виставку-продаж handmade-прикрас з каміння від миколаївських майстрів. Ятки із браслетками, намистом, кольє, сережками тощо, зробленими з натурального каменя виставлені у одній з галерей торговельного центру. Поряд продавалися такі ж зроблені вручну іграшки – на українську тематику, зокрема.
Також ми розповідали, що ювелірний бренд Pandora відкрив в Україні перший магазин у концепції Evoke. Це нова для нашого ринку ідея персоналізації клієнтського досвіду, яка вперше була презентована у 2021 році в Мілані та Лондоні. Так, київські покупці зможуть замовити гравіювання і почистити свої ювелірні вироби ультразвуком.