Клієнт 29 жовтня здійснив оплату за послуги, але кошти на рахунок чоловіка не надійшли. З’ясувалось, що ПриватБанк має право затримувати кошти на 180 днів. Відповідна скарга опублікована 7 листопада на сайті “Мінфіну”.
Чоловік незадоволений тим, що ПриватБанк заблокував кошти на 180 днів. Він просить розібратись у ситуації, адже йому потрібно закуповувати товар.
“На мій термінал ФОП клієнт здійснив оплату за послуги 29.10.2024 року. Кошти мали надійти наступного дня, але їх не було. Я звернувся до банку, де мені повідомили про підозрілі дії та порадили написати пояснювальні листи. Я все написав і подав, після чого кілька днів чекав, але жодної реакції не було. Потім отримав лист, у якому зазначалося, що банк має право затримувати кошти на 180 днів. Це жахливо, адже мені потрібно закуповувати товар, а кошти затримують без жодної конкретної інформації. Обслуговування просто жахливе. Будь ласка, вплиньте якось на ситуацію і проведіть перевірки швидше”, – вимагає чоловік.
Реакція ПриватБанку на скаргу чоловіка
У ПриватБанку прокоментували скаргу чоловіка. Там вказують, що деякі платежі можуть потрапляти на додаткову перевірку в цілях безпеки.
“Деякі платежі можуть потрапляти на додаткову перевірку в цілях безпеки. Для розблокування платежу просимо направити на пошту документи, що раніше були затребувані колегами: fraud@privatbank.ua. Швидкість опрацювання платежу також залежить від повноти та якості надання необхідних документів. Наші колеги зроблять все можливе, щоб якнайскоріше допомогти у розв’язання питання. У разі виникнення додаткових питань ви також можете адресувати на пошту: fraud@privatbank.ua”, – заявили у ПриватБанку.