Sense Bank відзначає різкий зріст інтересу до послуги «Легка розстрочка»

За результатами продажів у третьому кварталі 2025 року, кількість унікальних клієнтів, які скористалися сервісом «Легка розстрочка», зросла на 80% у порівнянні з аналогічним періодом 2024 року. Також відзначено аналогічний приріст у кількості угод, оформлених через цей сервіс.

Обсяг продажів у рамках сервісу виріс на 105% – більш ніж удвічі, а середня сума покупок підвищилася на 15%. Ці показники свідчать про високий попит на зручні безготівкові покупки з можливістю часткової оплати.

До кінця року Sense Bank планує значно розширити свою партнерську мережу, відкриваючи нові можливості як для клієнтів, так і для бізнесу. Одним з основних оновлень року стало введення в мобільному застосунку Sense SuperApp функції «Персональні пропозиції», яка робить акційні пропозиції від партнерів більш адаптованими до індивідуальних потреб. Завдяки штучному інтелекту, система підбирає персоналізовані пропозиції, враховуючи вподобання клієнтів, їхню історію покупок та регіон. Це дозволяє користувачам отримувати вигідні акції, а партнерам — новий ефективний канал для збільшення обсягу продажів.

«Ми спостерігаємо, що “Легка розстрочка” стала для наших клієнтів не лише фінансовим інструментом, а й складовою частиною їхнього повсякденного життя. Вона поєднує зручність, технології та вигоду, дозволяючи купувати необхідне саме тоді, коли це потрібно. Завдяки штучному інтелекту в нашому застосунку, ми забезпечуємо персоналізацію кожної пропозиції», – зазначив Антон Коляна, керівник напряму розвитку партнерських програм Sense Bank.