Кияни вимагають організувати розвезення пасажирів вранці та ввечері після завершення тривог

Кияни звертаються до міського колцентру 1551 з вимогою подовжити роботу вранішніх та вечірніх “пікових” змін муніципального транспорту, автобусів, тролейбусів і трамваїв, після завершення повітряних тривог. Таким чином, що логічно, пасажири, що залишаються без можливості скористатися міським транспортом, зможуть дістатися додому пізно увечері. Формальною ж причиною є те, що водії недопрацьовують впродовж повітряних тривог, недовиконуючи рейси і тим самим не надаючи послуги.

Про звернення у службу 1551 повідомив київський активіст Олексій Сьомін у пабліку “Транспорт Києва” на Facebook. За його словами, служба вже переадресувала звернення до КП “Київпастранс”. Втім, на те, що його відозва отримає позитивне вирішення, прохач не розраховує.

“Зрозуміло, що Київпастранс надасть формальну відписку, що це з якихось їхніх внутрішніх причин неможливо, але хай буде для історії та майбутніх судових позовів – “суспільство зверталося, але слуги народу не задовольнили прохання свого роботодавця”, – зазначив Сьомін у дописі.

Активіст додає, що на період з 07:30 до 09:00 ранку та, відповідно, на вечірні “пікові” години роботи транспорту часто випадають повітряні тривоги. Після їхнього завершення частина випусків “пікового” транспорту часто повертається у депо, а пасажири, яких той мав би розвезти по місцях призначення, збирається на зупинках.

“На лініях же залишається значно менша кількість транспорту, що тільки посилює транспортний колапс. Враховуючи те, що під час повітряної тривоги перевезень пасажирів комунальним транспортом не виконується і водії фактично знаходяться в режимі простою, прошу надати доручення подовжувати пікові зміни комунального пасажирського транспорту (включно з метрополітеном) мінімум ще на півтори години після закінчення тривоги (зранку та ввечері), поки транспорт не розвезе натовпи людей на зупинках”, – зазначив активіст.

Ефект від такого рішення, на думку киянина, буде одразу в кількох вимірах. По-перше, пасажири отримають послуги з перевезення, яких потребують (і не будуть змінювати комунальний транспорт на приватні маршрутки). По-друге, в суспільстві дещо знизиться напруження, що виникає через простій транспорту під час тривог.

Кияни протестують проти зупинки транспорту під час тривоги та пишуть петиції

Нагадаємо, днями кияни почали протестувати проти рішення Ради оборони міста про зупинку всього комунального транспорту під час оголошення повітряної тривоги. Ефект від такого рішення сповна показав себе 7 листопада 2024-го, коли після 8-годинної тривоги у вестибюлях станцій утворилися довгі черги, в яких довелося стояти, аби хоча б наблизитися до платформ.

А вже за кілька днів, 10 листопада, на сайті Київради були зареєстровані дві петиції, що стосуються оптимізації роботи київського метрополітену. Першою з’явилася петиція із закликом зменшити інтервал руху поїздів метрополітену, згодом була опублікована вимога переглянути правила роботи громадського транспорту, зокрема метро, під час повітряних тривог.

Джерело