Подати рапорт на зміну місця служби за 15 хвилин: у застосунку Армія+ запрацювала нова функція

У мобільному застосунку “Армія+” запрацювала нова функція. Відсьогодні військовослужбовці зможуть подавати рапорти на переведення в інші частину онлайн. Процес подачі не має зайвої бюрократії й не займає багато часу.

У застосунку “Армія+” за 15 хвилин можна подати рапорт на заміну місця служби. Про це заявив міністр оборони Рустем Умєров. Для подачі рапорту знадобиться військовий квиток або посвідчення офіцера та рекомендаційний лист від частини, куди військовослужбовець планує переведення. За словами Умєрова, додатково може знадобитись висновок ВЛК у разі переведень через стан здоров’я.

У Армія+ з’явилась функція переведення. Фото: Facebook Рустема Умєрова

Згоди командира та його “Армія ID” для подачі рапорту на переведення не потрібно. Запит автоматично надсилається через додаток у Кадровий центр Збройних Сил України. Протягом 72 годин його мають розглянути. 

​”В окремих випадках Кадровий центр напряму звертається до командирів військових частин за погодженням. Зокрема, для переведення між тиловими або між бойовими бригадами. Також погодження потрібне, якщо військовий є офіцером або займає офіцерську посаду”, – повідомляє міністр оборони.

Якщо в “Армія+” військовослужбовцю прийшла відмова щодо переведення, то в додатку вказуються чіткі причини такого рішення. Якщо військовий прослужив у своїй частині менше ніж 6 місяців або з моменту попереднього переведення за ініціативи військового минуло менш як рік – в такому випадку переведення заборонені, наголошує Умєров. Він нагадав, що всі підстави для відмови визначені у постанові Кабінету міністрів від 12.11.2024 №1291. 

Президент України Володимир Зеленський заявляв, що розблокування переведень та його реалізація за допомогою “Армії+” – це важливий приклад абсолютно конструктивної співпраці між військовим керівництвом та командою Міністерства оборони України з одного боку і з іншого – представниками громадських організацій. 

Діджиталізація

Нещодавно у застосунку Резерв+ з’явилась функція отримання відстрочки онлайн. Ця функція запрацювала спочатку для трьох категорій людей: студентів й аспірантів денної або дуальної форми навчання, багатодітні батьки, люди з інвалідністю. Процес отримання відстрочки достатньо простий: потрібно зайти в застосунок, відправити запит й отримати статус відстрочки, який завантажиться в електронний військово-обліковий документ. Резерв+ згодом має стати повноцінною альтернативою територіальним центрам комплектування та соціальної підтримки.

Функція бронювання на порталі “Дія” відновиться пізніше, ніж 15 листопада, коли має завершитися аудит. ЗМІ написали, що, найближча можлива дата відновлення – 20 листопада. Водночас Інформатору дану інформацію у Мінцифри вже спростували.

 

Джерело