Чоловік не може перенести номер з Лайфселл на Київстар. Він подав оператору заявку на розв’язання проблеми, але його ігнорують. Відповідну скаргу він залишив 30 жовтня під публікацією компанії.
За словами чоловіка, він вирішив перенести номер з Лайфселл на Київстар. Однак не може цього зробити, бо вважає, що компанія не хоче приймати нових клієнтів.
“А перенести номер з Лайфселл взагалі неможливо. Подав заявку на розв’язання проблеми перенесення номера ще 14 жовтня. Проблему ігнорують.. Компанія Київстар не хоче приймати нових клієнтів”, – скаржиться чоловік.
Реакція Київстару на скаргу чоловіка
У Київстар прокоментували скаргу чоловіка. Там шкодують, що він зіштовхнувся зі складнощами при перенесенні номера.
“Шкодуємо, що зіштовхнулися зі складнощами. Сподіваємося, її вдасться вирішити якнайшвидше”, – заявили у Київстар.
Про послугу перенесення номера на Київстар
Перенести мобільний номер у Київстар можуть абоненти передплати та контрактні, корпоративні й бізнес-абоненти, що обслуговуються за договором таких операторів: lifecell, Vodafone, Інтертелеком 3Mob (включає Lycamobile), PEOPLEnet. На сайті оператора опублікована інструкція для абонентів, які хочуть перенести номер. Для цього потрібно виконати декілька кроків:
- Подайте заявку на перенесення номера онлайн чи в найближчому магазині Київстар.
- Коли заявку схвалять, прийдіть у магазин Київстар із документами для вибраної форми обслуговування та отримайте нову SIM-карту. Якщо ви хочете обслуговуватися як фізична особа (абонент передплати або контракту), майте з собою SIM або eSIM із номером, який хочете перенести. Якщо ви вибрали передплату, у магазині потрібно буде зареєструвати номер та купити стартовий пакет.
- Очікуйте на SMS із датою і часом перенесення. Цього дня нову SIM-карту Київстар потрібно буде вставити в телефон чи планшет.
Для абонентів передплати вартість послуги входить у вартість стартового пакета. Для контрактних, корпоративних та бізнес-абонентів послуга надається без додаткової плати. Сам процес перенесення номера в мережу Київстар триває орієнтовно три години. Ви зможете вибрати зручну дату і час початку перенесення у діапазоні 30 календарних днів з моменту подачі заявки. Важливий нюанс: перенести номер у день подачі заявки не вийде. Від подачі заявки до активації номера в нашій мережі має минути щонайменше 8 робочих годин.