Сезонний парк “Зимова країна на ВДНГ” проводить останні приготування перед відкриттям, запланованим на 30 листопада. Цьогоріч різдвяне містечко відзначає ювілей , і за ці 10 років святкова локація на ВДНГ стала невід’ємною частиною зимових традиції Києва. Працюватиме “Зимова країна” з 30 листопада по 2 березня.
Про підготовку до відкриття нового сезону повідомила пресслужба ВДНГ. Тут зазначають, що різдвяна локація працюватиме кожні вихідні, а в період з 23 грудня по 5 січня – щодня. Як завжди, відвідувачі матимуть безліч варіантів для розваг – від величезної ковзанки площею 2500 кв м до “Різдвяної фабрики мрій, де можна власноруч розписати новорічну прикрасу”.
“Всі улюблені святкові локації працюватимуть за звичним розкладом: величезна ковзанка площею 2500 кв. м, різдвяний ярмарок, «Оранжерея чар», Венеціанська карусель, колесо огляду, Альпійська гірка, «Резиденція Санти», «Різдвяна фабрика мрій», Animal Park, «Планета метеликів», Музей науки, різноманітні атракціони тощо”, – повідомляють організатори.
Звичайно, працюватиме величезний фудкорт, який цьогоріч поповниться стравами від “Реберні”, з традиційним глінтвейном, кавою та гарячими напоями.Святкова програма біля ялинки, яку встановлюють поруч із центральним входом, проходитиме шогодини, з 12.00 до 18.00. А побачити казкових персонажів, зокрема традиційних сніговиків, можна буде на всій території ВДНГ.
До речі, на ВДНГ доступні укриття у трьох павільйонах – №1, 5 та 13. Вони позначені на мапі на центральній алеї, а також інформацію про них можна знайти на сайті ВДНГ. Після оголошення повітряної тривоги всі локації призупиняють роботу, а після відбою можна повернутися туди, пред’явивши вхідний квиток.
У “Лавині” відкрили перший магазин у концепції Evoke та провели виставку прикрас з каміння
Нагадаємо, днями Інформатор писав про те, що у київському ТРЦ Lavina Mall організували виставку-продаж handmade-прикрас з каміння від миколаївських майстрів. Ятки із браслетками, намистом, кольє, сережками тощо, зробленими з натурального каменя виставлені в одній з галерей торгівельного центру. Поряд продавалися такі ж зроблені вручну іграшки – на українську тематику, зокрема.
Також ми розповідали, що ювелірний бренд Pandora відкрив в Україні перший магазин у концепції Evoke. Це нова для нашого ринку ідея персоналізації клієнтського досвіду, яка вперше була презентована у 2021 році в Мілані та Лондоні. Так, київські покупці зможуть замовити гравіювання і почистити свої ювелірні вироби ультразвуком.