У роботі застосунку “Приват24” ввечері 18 листопада спостерігався масштабний збій. Користувачі не могли авторизуватись та зайти у додаток з жодного гаджета. Банк спочатку не коментував ситуацію, а згодом заявили, що причина пов’язана з проведенням регламентних робіт.
Про проблеми, які виникли у “Приват24” повідомили власники акаунтів в онлайн-банкінгу. Вони написали безліч коментарів у Facebook ПриватБанку. Зазначають, що неможливо зайти до застосунку ні з телефону, ні з ноутбука чи ПК. При спробі входу сайт видає помилку “Авторизація відхилена” або просто демонструє “вічне” завантаження.
Користувачі пишуть:
- не працює додаток;
- неможливо завантажити додаток;
- ніде нереально авторизуватись. Гаряча лінія – лише автомат відповідає. Чат теж реально безтолковий;
- не заходить в додаток ні з телефону, ні з ноуту і взагалі каже що цей номер не є клієнтом ПриватБанку – онлайн підтримка не реагує – в колл центр не дозвонитися;
- втратив щойно декілька років життя, бо ні зі свого, ні з дружини зайти не можу. Пише ваш номер не зареєстровано в системі.
Згодом у ПриватБанку повідомили, що причина збою пов’язана з проведенням регламентних робіт щодо оновлення системи безпеки. У банку перепросили за незручності та звернулись до клієнтів з проханням “оновити сторінку додатка за деякий час”.