ПриватБанк обнулив клієнту кредит з оплати частинами з 90 тисяч гривень до 0 гривень – реакція фінустанови

Чоловік активно користувався кредитним лімітом без прострочення платежів. Однак ПриватБанк без пояснень вирішив зменшити ліміт з 90 тисяч гривень до 0 гривень. Відповідна скарга опублікована 17 листопада на сайті “Мінфіну”.

За словами клієнта, ПриватБанк без пояснень обнулив кредитний ліміт. Він запевняє, що жодного разу не дозволяв собі прострочити платіж. 

“Навіщо тоді мені стежити й створювати хорошу кредитну історію, якщо банк за секунду обнуляє ліміт до 0 гривень? Ніколи не дозволяв собі прострочити платіж, із задоволенням користувався сервісом. На знак подяки Приват обнуляє все до 0 гривень без пояснень, оператори пересилають про «цільові надходження» і ліплять, що «ми нічого не знаємо, банк забрав — чекайте банк відновить» …а те, що через термінал надходять щомісяця суми в десятки тисяч — для привату це не гроші. Мабуть, Привату подобається обслуговувати пенсіонерів із «цільовим призначенням» пенсії у 2 тисячі гривень. Удачі!”, – скаржиться чоловік.

Реакція ПриватБанку на скаргу 

У ПриватБанку прокоментували скаргу. Там вказують, що банк приймає рішення про розмір кредитних лімітів індивідуально для кожного на підставі математичної моделі, яка будується на великій кількості показників.

“Просимо вибачення за незручності. Банк приймає рішення про розмір кредитних лімітів індивідуально для кожного на підставі математичної моделі, яка будується на великій кількості показників. Якщо банк перегляне рішення щодо збільшення ліміту, ви будете проінформовані про це додатково”, – заявили у ПриватБанк. 

Джерело