Трамвай-кафе рушає на останні екскурсії в Пущу-Водицю 2024 року: коли поїде та скільки це коштує

В останній тиждень листопада кияни матимуть можливість відвідати Пущу-Водицю з її озерами, знаменитими дачами, парком та свіжим повітрям. І для цього треба лише сісти у незвичайний трамвай-кафе, яким керує водій та транспортник-ентузіаст Максим Шарафан. Можливо, останні цього року екскурсії “Жовтим трамваєм в Пущу-Водицю” відбудуться 24 та 30 листопада.

Про це повідомляє на своїй сторінці у Facebook спільнота “Історичний Київ”. Подорож до справжнього курорту, створеного під Києвом понад сто років тому, триватиме три години. Впродовж цього часу відвідувачі почують захоплюючі історії про старовинну Куренівку, Пріорку та Кинь-Ґрусть, дізнаються найцікавіше з історії київського транспорту, де вперше з’явився електричний трамвай. Побачать знамениті пущанські “ажурні” дачі і, звісно, чудову природу цієї місцевості – з озерами, лісом та свіжим повітрям.

Подорож до справжнього курорту, якому понад сто років, триватиме три години

І 24, і 30 листопада незвичайна трамвайна екскурсія розпочнеться о 10.30, відвідувачів збирають на станції метро “Оболонь”. Але попередньо потрібно зареєструватися за посиланням. Вартість екскурсії – 500 грн, тривалість – три години. Уточнити будь-які питання можна за телефонами: 066-758-92-12 або 096-419-77-65.

Трамвай-кафе був першим прямокутним вагоном Tatra у Києві, але може стати й останнім

Як розповідав Інформатор, Трамвай-кафе Tatra T6B5, що їздить Києвом під номером №001, може залишитись останнім діючим вагоном цієї моделі. Наразі у столиці лишилося лише сім таких вагонів, рахуючи “перший” трамвай та вагон, що працює буксиром територією Дарницького електродепо. Усі інші були списані й розібрані, чекають на списання на території своїх депо чи виведені з експлуатації.

Трамвай-кафе приїхав до Києва “під ялинку” – 31 грудня, в останній день 1985 року. Тоді його першим маршрутом був №21 на Дарниці. А вже за 7 років, у вересні 1992-го, його передали до Подільського депо (тоді звалося “Депо Красіна”) і переобладнали у кафе. Нині він їздить столицею досить рідко, ним керує водій та транспортник-ентузіаст Максим Шарафан. 

Також ми писали про рекорд київського трамвая К-1М8, що був розроблений підприємством “Татра-Юг”. Він штовхав перед собою одразу два інші трамваї – KT3-UA “Кобра” та звичайний Tatra T3. Загальна вага рухомого складу, що штовхав трамвай, склав 53 тони. Це рекорд для Києва, і не лише для столиці, – де-факто зчеплений трамвай штовхав чотири інших вагони.

Джерело