Один з найелітніших ТРЦ Києва, ЦУМ, шукає персонал. Окрім “звичайних” потреб у касирах, продавцях та консультантах, є більш незвичні вакансії: мандрівного стиліста з водійськими правами, дата-аналітика, фахівця служби безпеки. Ймовірно, це робоче місце вільне після скандального інциденту, коли учасників акції Free AZOV виганяли з торговельного центру через їхні плакати про військовополонених. Ми дослідили вакансії, що їх розмістив найпрестижніший ТРЦ столиці.
Королівська битва за продавців триває
Вакансій продавців, консультантів із сервісу, касирів найбільше. Це природньо: як писав Інформатор ще у червні, між провідними ТРЦ Києва точиться справжня королівська битва за працівників, що працюватимуть у торговельному залі. Відтоді ситуація мало змінилася: у ЦУМі готові брати на роботу студентів (бренд Adidas наполягає – важливо лише виконання плану, що є в магазину), пропонують ставку й окремо до неї відсоток від проданих речей.
Так, наприклад, преміальний ювелірний магазин SOVA шукає продавця-консультанта, і з перших строк оголошення зізнається: “чекали на цю зустріч 24 роки” (з моменту створення компанії). Працювати доведеться не надто багато, в претендента буде 15-17 робочих змін на місяць, втім, винагорода за роботу буде зростати залежно від досвіду, крім цього, пропонують соцпакет, медстрахування і навіть корпоративну знижку у мережі фітнес-центрів (і – так, прикраси також зі знижкою). Рівень зарплатні вказаний від 25 до 50 тис грн., втім, насправді “стелю” може намалювати собі хіба що сам продавець-консультант, адже він чи вона продаватиме й консультуватиме в ЦУМі, де криза, здається, не настане ніколи.
Подібні пропозиції із зарплатні є й на інших вакансіях: продавця в ЦУМ шукають у елітному магазині одягу преміального та luxury сегменту Kenzo, його сусіди з Elisabetta Franchi, також потрібен консультант до магазину ТехноЇжак. Вимоги плюс-мінус однакові: досвід роботи від одного року (продавець не має бути геть “зеленим”), повне працевлаштування, готовність до викликів та заробітку.
На найекзотичнішій вакансії “мандрівного стиліста”, щоправда, рівень зарплатні не вказаний, втім, навряд чи він буде істотно нижчим за його “осідлих” колег. Інформатор вже писав про нову послугу, що її пропонує ЦУМ, – з безкоштовної доставки та примірювання одягу. Робитимуть це “стилісти-консультанти на виїзді”: їм належить доставляти і продавати одяг, взуття, аксесуари з тих, що замовили грошовиті клієнти на сайті.
З вимог до “кочових” продавців – наявність водійських прав категорії “В”, орієнтування у столиці та знання Київської області (адже їздити доведеться також до Конча-Заспи, Нових та Старих Безрадичів, Гореничів та інших місць, де живуть грошовиті клієнти). Стиліст матиме офіційну зарплату й оформлення, повний соцпакет і медстрахування, а ще – знижки на брендовий одяг та “спецпропозиції” від ЦУМу.
Шукають айтівців та охоронців, що “творитимуть історію”
Окрім, власне, продавців, є ще чимало вакансій обслуговуючого персоналу. ЦУМ шукає керівника CRM-департаменту – це система управління відносинами між ТРЦ та його клієнтами (адепти моделі CRM наполягають: бізнес має бути настільки клієнтоорієнтованим, що покупець є центром усієї філософії бізнесу, і якщо десь у Києві й має бути запроваджена така система, то саме в ЦУМі). Кандидатові доведеться стати справжнім провідником, що об’єднає навколо програми лояльності IT-департамент, магазини і продавців.
Шукають і співробітників на більш прості вакансії – дата-аналітика, якому доведеться вести облік та працювати з клієнтськими даними. Також ЦУМу потрібні фахівці з підтримки IT-інфраструктури (хитромудрий термін означає лише, що потрібні айтівці). До всіх вакансій у якості додаткового бонусу, пишуть у ЦУМі, додається можливість “разом творити історію головного універмагу країни”.
Цікаво, що ЦУМу потрібні також фахівці служби безпеки. З обов’язків – контролювати клієнтів, що курсують торговельними залами, охороняти майно компанії та клієнтів і стежити за антикрадіжними системами. Охоронців “з Сільпо” на роботу, певно, не візьмуть: у описі вакансії значиться, що в разі спрацювання такої системи треба “вжити заходів до з’ясування причин її спрацювання, при цьому дотримуючись правил”.
З охоронцями у ЦУМі, нагадаємо, не все просто: у липні 2024-го ТРЦ встряг у шалений скандал, коли один з “сек’юріті” почав виганяти з фудкорту відвідувачів-учасників акції Free AZOV, що поклали поряд з собою плакати. Тоді ТРЦ зам’яв скандал, звільнивши нахабу, але, справедливості заради, зазначимо, що той навряд чи діяв з власної ініціативи (кожен із охоронців під’єднаний до системи комунікації з керівництвом).
В ЦУМі розпродають репродукції скульптур Марії Примаченко та пропонують валізи, які неможливо загубити
Нагадаємо, днями Інформатор розповідав про те, що столичний ЦУМ оголосив про розпродаж фантастичних репродукцій скульптур, що є фрагментами картин видатної української художниці Марії Примаченко. Впродовж всієї осені вони прикрашали вітрини універмагу та незмінно привертали увагу всіх, хто проходив чи проїжджав повз. Тепер неймовірні скульптури з вітрин та поп-апів можна придбати для власної колекції.
Також ми писали, що у київському ЦУМі з’явились валізи американського бренду Tumi, які раніше були представлені лише на маркетплейсі універмагу. Нині бренд преміум-сегменту, що спеціалізується на виготовленні аксесуарів для подорожей, виставлений в шоурумі. Серед рюкзаків, дорожніх сумок та валіз безумовною зіркою є колекція 19 Degree Aluminium – блискучі, “хвилясті” та дорогі.