Елітний київський магазин Goodwine склав перелік цікавих українських вин з крафтових винарень, які, на думку сомельє, варті уваги споживача. Там зазначають, що для невеличких виробників процес є, радше, захоплюючим експериментом, аніж вдалим бізнесом – і радять куштувати нові напої, відкриваючи для себе нову винну карту України. У “кейсі” від магазину перелічено як порівняно великі винарні, так і маленькі сімейні проєкти.
Добірку вин, на які радять звернути увагу, Goodwine виклав на своєму сайті. Це шість різних винарень і, відповідно, різних сортів напою, кожен з яких має цікаві особливості. Також, зазначимо, жодна з пляшок не коштує дорого – а придбати добірку з усіх шести пляшок магазин пропонує за 3566 грн. Уклала “кейс” сомельє інтернет-магазину Любов Кримусь.
“Сьогодні українські вина завдяки ентузіазму та наполегливості людей активно завойовують серця поціновувачів. В кейсі присвятимо більше уваги становленню категорії крафтових виноробів або як би їх назвали на французький манер “гаражистів”, – зазначає Кримусь у коментарі до винної добірки.
Сомельє зазначає, що розвиток виноробства на ширшій території Україні став можливим через глобальне потепління та активний інтерес до виноробства серед стартаперів, дауншифтерів, інвесторів і виноробів-аматорів. Так зʼявились авторські вина та малі винарні: але для таких проєктів, пише Кримусь, бізнес буде невигідним – а, радше, стане “захоплюючим експериментом”.
З-поза інших цікавих українських вин Goodwine пропонує Pinot Noir від винарні Big Art (цей український проєкт входить до портфеля відомої компанії Vinos de La Luz, що виробляє вина у Іспанії, Італії, США та Аргентині), Ркацителі від Бейкуш Амфора, сухе червоне вино Лице від сімейної винарні Father’s wine з Тернопільщини.
Також у переліку – Каберне від винарні тенісиста Сергія Стаховського Асе by Stakhovsky, Alibernet від молодої виноробні з Чернівецької області Vinoman, та Рислінг, що вироблений сімейним господарством Фрумушика-Нова, що на Одещині.
У Goodwine шукають арт-флористів та чайних сомельє: які зарплати пропонують і як потрапити на співбесіду
Нагадаємо, днями Інформатор розповідав про те, що у магазині Goodwine шукають чайних сомельє та арт-флористів. Адже однією з особливостей великих торговельних закладів є плинність кадрів, і не важливо, звичайний це супермаркет чи такий, куди ходять політики та зірки. А знайти роботу в “статусному” маркеті, де пляшка вина коштує, як річна зарплата касира, насправді, не складно. Проте більш-менш пристойний дохід чекає лише на володарів поглиблених знань та талантів.
Також ми писали, що у Києві продається червоне сухе вино Петрюс Помроль, яке високо цінується колекціонерами. І це окремо підвищує вартість напою, який у Києві можна знайти лише в елітних магазинах. “Дешевий” варіант Петруса коштує 245 тис грн, дорогий – 329 тис грн.